וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מעדכנת את אפליקציית הניווט הפופולרית: מאפשרת ניווט במצב נסתר

4.11.2019 / 6:25

כמו גלישה בסתר בדפדפן, רק באפליקציית המפות: גוגל מעדכנת את אפליקציית המפות באנדרואיד, ומוסיפה אפשרות חדשה של "ניווט בסתר". הפונקציה זמינה החל מהימים הקרובים לכל משתמשי אנדרואיד, כשכעת לא ברור האם תהיה זמינה גם אצל משתמשי אפל

מעקב גוגל מפות. AP
גוגל מפות/AP

עכשיו באנדרואיד: גוגל משחררת את פונקציית הסודיות שהבטיחה לפני כמה חודשים באפליקציית גוגל מפות .באמתחתה של מערכת ההפעלה של גוגל לסמארטפונים מיליארדי מכשירים, מה שאומר שנתוני המיקום של לא מעט מהם משותפים עם החברה, ומאוחסנים יחד עם שאר הנתונים בחשבון הגוגל של אותם משתמשים. אבל זה רחוק מלהיות רק המיקום הנוכחי. גוגל שומרת גם את היסטוריית החיפושים והניווטים, כך שאם חיפשתם אתר מסוים במפות, היא תציע הצעות סביבו ותציג אותו שוב כשתפתחו מחדש את שורת החיפוש. כעת, המצב החדש יאפשר חיפוש מלא תחת מצב סודי, ממש כמו גלישה בסתר בדפדפן הכרום. הפונקציה תאפשר לכם לחפש יעדים ולנווט למקומות כך שהחשבון לא יקושר לכך בכלל.

כך תפעילו את המצב החדש

גוגל הודיעה כי היא תשחרר את הפונקציה בימים הקרובים לכלל משתמשי האנדרואיד, כך שיש סיכוי סביר שעוד לא תוכלו להשתמש בה. תחילה, בדקו שאתם משתמשים בגרסה האחרונה ביותר של גוגל מפות. היכנסו לחנות האפליקציות של גוגל, פתחו את התפריט הצדדי, לחצו על האפליקציות שלי, ושם לחצו "עדכן הכל" במידה ויש עדכונים. לאחר מכן, היכנסו לגוגל מפות, לחצו על תמונת המשתמש שלכם המופיעה בצד ימין למעלה ואז לחצו על "Turn on incognito mode". אתם תוכלו לראות את האייקון המפורסם של מצב גלישה בסתר מחליף את האייקון של המשתמש שלכם.

המעקב אחרינו מעולם לא נעשה בצורה אגרסיבית יותר, במיוחד עם עליית הרשתות החברתיות. תמונות ופוסטים שאנו משתפים תחת הפרופיל שלנו, נאסף על ידי חברות הענק מצד אחד ומופץ לעולם מצד שני, כך שעל ידי חיפוש פשוט, כבר ניתן לדעת על כל אדם ואדם לא מעט. על אף שבפייסבוק נחתמה לא פעם ביקורת על הדרך בה המידע שלנו משותף, ישנה חברה גדולה אף יותר שאוספת עלינו מידע הרבה יותר רגיש - גוגל. היא אחראית על הדפדפן הפופולרי בעולם, שירות הדואר האלקטרוני הפופולרי בעולם ושירות שיתוף הוידאו הגדול בעולם. לא צריך להפעיל מחשבה רבה כדי להבין שבידה נמצאים לא מעט מהפרטים האישיים ביותר שלנו, כשאולי העיקרי ביותר מביניהם, זה המיקום שלנו בכל רגע נתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully