וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת אידיגיטל תאפשר רכישת אייפון בהוראת קבע

4.11.2019 / 14:46

רשת אידיגיטל הודיעה כי מעתה תאפשר רכישת אייפון באמצעות הוראת קבע בפריסה של 24 תשלומים עם אישור מיידי בסניף. הבשורה: רכישת הסמארטפון תתבצע ללא תפיסת מסגרת אשראי, למי שיש ברשותו מסגרת אשראי מצומצמת

חנות אידיגיטל. יח"צ,
תאפשר רכישת אייפון בהוראת קבע./יח"צ

אידיגיטל, רשת הפרימיום היחידה של אפל בישראל, הודיעה כי תציע לראשונה מכירת אייפונים בהוראת קבע. המסלול החדש יאפשר ללקוחות שאינם משתמשים בכרטיסי אשראי או בעלי מסגרת אשראי מצומצמת, ליהנות מסדרת מכשירי האייפון החדשה ללא תפיסה של מסגרת האשראי. איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית אידיגיטל אמרה: "הדרישה למסלול החדש הגיע למעשה מהשטח. בשבועות האחרונים נוכחנו לעליה משמעותית בביקוש לסדרת האייפונים החדשה ויחד עמה עלו גם בקשות מלקוחות ברחבי הארץ לאפשר רכישת אייפונים בתשלומים שלא באמצעות כרטיס אשראי. אחת הבעיות שאנשים נתקלים בהם שהתשלום של האייפון חוסם את מסגרת האשראי, הפתרון החדש יאפשר ללקוחות לרכוש את המכשיר מבלי לתפוס את מסגרת האשראי שלו".

הלקוחות יוכלו לרכוש את כל דגמי האייפונים, האייפון 11 והאייפון פרו, בפריסה ל-24 תשלומים שווים בהוראת קבע. כל תהליך התשלום והאישור מתרחש בחנויות הרשת, לרבות זמינות באילת. מבדיקה שביצענו, הפריסה בהוראת קבע כוללת ריבית של החל מ-400 שקלים לדגם האייפון 11. כך לדוגמה, האייפון 11 יהיה זמין בתשלום חודשי של החל מ-159 שקלים והחל מ-136 שקלים באילת. האייפון 11 פרו החל מ-228 שקלים והחל מ-195 שקלים באילת והאייפון 11 פרו מקס החל מ-250 שקלים ובאילת החל מ-214 שקלים. מסלול התשלום החדש מצטרף למגוון הפתרונות הנוספים שמציע אידיגיטל, לרבות מסלול הליסינג, ו-Mac to school, המציע לסטודנטים אפשרות לרכוש את מחשבי המקבוק בתשלום חודשי קבוע למשך שנתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • אידיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully