וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: שיאומי משיקה סמארטפון חדש עם מצלמת 108 מגה פיקסל

6.11.2019 / 7:25

האם זהו הסמארטפון עם יכולות הצילום הטובות ביותר? שיאומי השיקה סמארטפון חדש עם מצלמת 108 מגה פיקסל. מחירו של הסמארטפון עומד על 400 דולרים, ובשלב זה לא ברור מהן היכולות בפועל של חמשת חיישני הצילום שפועלים בגב הסמארטפון

שיאומי Mi CC9 סמארטפון. צילום מסך
השיאומי Mi CC9/צילום מסך

זה רשמי: שיאומי חשפה אמש את הסמארטפון Mi CC9 החדש - הראשון מבית החברה שמגיע עם עדשת ה-108 מגה פיקסל החדשה, וכן עם מספר חריג של חמישה חיישני צילום אחוריים. המכשיר החדש של היצרנית הסינית מגיע אחרי גל שמועות נרחב ברשת, ובייחוד על כך שיכיל את העדשה החדשה. כעת, בחשיפה עולמית, שיאומי הציגה לראשונה את המכשיר הצרכני הראשון שנושא את העדשה הזו. חשוב להדגיש שלמעשה מדובר במכשיר ביניים, אולם רוב נתוניו הטכניים לא יביישו גם את מכשירי הדגל הטובים ביותר שתמצאו כיום בשוק. המחיר, אגב, מתחיל בכ-400 דולרים בלבד, מה שהופך אותו לאטרקטיבי במיוחד.

בלב המכשיר החדש של שיאומי פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 730G מבית קוואלקום בעל 8 ליבות, לצד 6 או 8 גיגה של זיכרון ראם ו-128 או 256 גיגה של זיכרון אחסון, בהתאמה. עוד למכשיר מסך מסוג Super AMOLED, בגודל 6.47 אינץ' וברזולוציית Full HD+. למסך יש קצוות קמורים וכן מערך צילום קדמי הכולל עדשת 32 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.0. עם זאת, החלק הכי מדובר במכשיר החדש הוא, כאמור, מערך הצילום האחורי החדש הכולל חמש עדשות וארבעה סוגי פלאש. עדשת ה-108 מגה פיקסל מנצלת עדשה קיימת של סמסונג ISOCELL Bright HMX. עוד שיאומי השיקה דגם פלוס יוקרתי יותר למכשיר ה-CC9 החדש, הכולל עדשת 8P עם מפתח צמצם של f/1.7. מדובר במכשיר הראשון בעולם הנושא את העדשה הזו. וכתוצאה ממערך הצילום החדש, החיישנים של השיאומי אמורים לספק תמונות חדות ומלאות פרטים, וכן יכולות צילום מעולים בתנאי תאורה חשוכים.

נוסף על כך, במערך הצילום החדש, תוכלו למצוא עדשה גם לתמונות וסרטונים בזום של עד פי 50. עוד שיאומי כללה במכשיר עדשת 20 מגה פיקסל בעלת זווית צילום רחבה של כ-117 מעלות, וכן עדשת מקרו קטנה במיוחד לצילום אובייקטים ממרחק קצר מאוד למצלמה של עד כסנטימטר וחצי - הכי קרוב פיזית אי פעם בין מערך הצילום לאובייקט במכשיר נייד. העדשה החמישית היא גם לצילומי עומק שדה, ומדובר במערך צילום גדול שכשלעצמו בדוכן שלהם. למכשיר סוללת 5,260 מיליאמפר-שעה ויכולות הטענה מהירה של כ-100 אחוזים ב-65 דקות. כמו כן, המכשיר יריץ, לפחות כרגע, את מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי. המכירה החלה כעת בסין, בזמן שאין כרגע מידע על אם המכשיר יגיע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully