וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבר בקלות: הגוגל פיקסל 4 XL במבחן ריסוק ראשון

8.11.2019 / 10:12

הוא הושק לפני מספר שבועות והספיק לזכות בלא מעט תארים כמו המצלמה הטובה ביותר, האנדרואיד המהיר ביותר ועוד. כעת הפיקסל 4 XL עובר מבחן ריסוק והוא נמצא כסמארטפון שלא עמיד במיוחד. עוד הוא עבר מבחן שריפת מסך, כיפוף ועוד

כיפוף, ריסוק, שריפת המסך ועוד: הסמארטפון החדש של גוגל, הפיקסל 4 הושק בשבועות האחרונים בעולם והספיק לזכות בדירוג "הסמארטפון עם המצלמה הטובה ביותר". כעת הגיע השלב של מבחן הריסוק והכיפוף. אחד מהבודקים המוכרים ביותר בתחום, "ג'רי", בדק את הסמארטפון החדש של גוגל במבחני לחץ, וכיפוף, והעלה את הסרטון ליוטיוב. בסרטון, נראה כי הפיקסל הוא בהחלט אחד מהסמארטפונים הטובים ביותר שיש, עד שהוא מגיע למבחני לחץ וכיפוף, שם הוא נשבר בקלות.

הפיקסל עמד בכל המבחנים בצורה די מרשימה, לרבות מבחן שריפת המסך. אך ברגע שהגיע למבחן הכיפוף, הפיקסל 4 XL נשבר בקלות תחת לחץ מינימלי. במפתיע, הפיקסל עמד בלחץ כשפועלת הכיפוף התבצעה מאחורה, כלומר מהגב אל תוך המסך. אך ברגע שהופעל לחץ על המסך לכיוון הגב, המסגרת נשברה לשניים והמסך נשבר גם כן. במבחן נמצא כי אחת מהנקודות הרגישות אלו האנטנות שלא עומדות בלחץ. מי שירצה לשים את ידו על הדור החדש של סדרת הפיקסל, יצטרך לרכוש אותו בחו"ל מאחר וגוגל אינה משווקת את הסדרה בישראל.

גולת הכותרת של הפיקסל החדש הינו הראדר שממוקם בחזית הסמארטפון. הראדר מאפשר בדומה ל-G8s של LG, לבצע פעולות מבלי לגעת בסמארטפון. כך לדוגמה ניתן לשלוט על עוצמת השמע, להתעלם משיחה או אפילו להשתיק את השעון המעורר באמצעות מחווה עם היד. עוד הראדר יודע לזהות פנים, בדומה לטכנולוגיית FaceID של אפל. ה-Pixel הרגיל מגיע עם מסך 5.7 אינץ', בעוד ה-XL מגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ'. שניהם מגיעים עם פאנל איכותי מסוג OLED ומהירות רענון של 90Hz, מה שמקנה חוויה חלקה בממשק. לפיקסל 4 סוללה בנפח 2,800 מיליאמפר-שעה ול-XL סוללה בנפח 3,700 מיליאמפר-שעה. שניהם חולקים את המעבד סנאפדרגון 855, ויגיעו עם 6 גיגה זיכרון ראם ו-64 או 128 גיגה לאחסון.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully