וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדידס בשיתוף פעולה עם תחנת החלל הבינלאומית: יבחנו את טכנולוגיית "Boost" בחלל

11.11.2019 / 16:06

אדידס ותחנת החלל הבינלאומית בשיתוף פעולה ראשונה: במסגרת שיתוף הפעולה, חוקרי המעבדה של התחנה יבחנו את טכנולוגיית ה- BOOST של אדידס בחלל, במטרה לבחון כיצד ניתן לשפר אותה עוד יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת אדידס ותחנת החלל הבינלאומית ISS מכריזות על שיתוף פעולה: לראשונה בהיסטוריה, יערכו בחלל בדיקות וניסויים הבוחנים חדשנות בתחום טכנולוגיות הנעליים. במסגרת שיתוף הפעולה, חוקרי המעבדה של התחנה יבחנו את טכנולוגיית ה- BOOST של אדידס בחלל, במטרה לבחון כיצד ניתן לשפר אותה עוד יותר, באופן שישפיע ישירות על ביצועי הריצה. אדידס ו-ISS מכריזים כי בשלבים הבאים של שיתוף הפעולה הם יבחנו מחקרים להרחבת הידע בביצועים אנושיים וכמו גם בקיימות במסגרת תהליכי ייצור חדשים.

אדידס השיקה את טכנולוגיית ה-Boost בשנת 2015. הטכנולוגיה מעניקה את החזר האנרגיה הגבוה ביותר בתעשיית הריצה. הסולייה היחודית מפותחת מחומר מוקצף (PTU) ומנופח, שהופך לאלפי קפסולות אנרגיה קטנות המהוות את מרכז הסוליה הייחודי של הנעל על מבנה התאים הייחודי. הקפסולות אוגרות את אנרגיית השיכוך בנחיתה ומשחררות אנרגיה ביעילות רבה יותר עם הרמת הצעד. חברת adidas תשלח לחלל חלקים מסוליות דגמי הריצה של המותג. בחלל, יחקרו המדענים את טכנולוגיית ה- BOOST באופן שאינו מושפע מכוח הכבידה של כדור הארץ, בכדי למנף את הממצאים עבור נעלי הריצה העתידיות של המותג.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully