וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת UVeye הישראלית מציגה את הדור החדש למערכת סריקה דיגיטלית

11.11.2019 / 17:32

חברת UVeye, המספקת פתרונות מתקדמים לסריקה חיצונית אוטומטית של כלי רכב תוך שימוש בחומרה ייעודית מבוססת בינה מלאכותית, מרחיבה את יכולותיה בתחום סריקת הרכבים ומציגה את הדור החדש למערכת Atlas

חברת uveye. יח״צ,
מציגה את הדור החדש./יח״צ

אחרי שחתמה לאחרונה על גיוס מרשים של 31 מיליון דולרים, חברת UVeye, המספקת פתרונות מתקדמים לסריקה חיצונית אוטומטית של כלי רכב תוך שימוש בחומרה ייעודית מבוססת בינה מלאכותית, מרחיבה את יכולותיה בתחום סריקת הרכבים ומציגה את הדור החדש למערכת Atlas. אמיר חבר, מנכ"ל ומייסד חברת UVeye אמר: "אנו שמחים להציג גרסה מעודכנת למערכת ה-Atlas, המערכת החדשה הותאמה לכל דרישות יצרניות הרכב המובילות בעולם זהו שלב נוסף לקראת בניית פלטפורמה אחידה לבידוק אוטומטי של כלי רכב המבוסס על בינה מלאכותית ומאפשר לנו לפנות ליצרנים נוספים בענף הרכב העולמי".

המערכת המעודכנת כוללת עשרות מצלמות המצלמות בזוויות ובתאורה משתנה את כלי הרכב ומייצרות תמונה תלת-מימדית של 360 מעלות. באמצעות בינה מלאכותית המערכת יודעת לזהות ולסמן אזורים בהם קיימות שריטות או פגיעות תוך מספר שניות בלבד. עוד המערכת המעודכנת הותאמה לצרכי יצרניות הרכב ולשותפים נוספים כמו מוסכים, חברות השכרה, ליסינג ועוד. בנוסף, היא עברה שדרוגים רבים בכל מה שקשור לעמידה בתנאי תאורה או מזג אוויר קשים, לרבות איכות ניתוח התמונה ושימושים שונים באלמנטים של תאורה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully