וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בא לי לבכות": בפסטיגל העלימו את המילה "פרחה" מהשיר המפורסם והרשת זועמת

הפקת הפסטיגל החלה לשחרר את הביצועים שיתקיימו במהלך האירוע בחודש דצמבר. בשעות האחרונות עלה הביצוע לשיר "אני פרחה" בכיכובה של אנה זק, אלא שבהפקה החליטו להסיר את המילה "פרחה" וכעת ברשת זועמים על החלטת ההפקה

לקראת הפסטיגל שיערך כמדי שנה בחודש דצמבר, במהלך חג חנוכה, בהפקה החלו לשחרר את הביצועים של משתתפי הפסטיגל. בעוד שכבר שוחררו כמה ביצועים, נראה שביצוע אחד הצליח להסעיר את הרשת במיוחד. העיתונאי גיל משעלי פרסם חלק מהקליפ לשיר "פרחה" בכיכובה של אנה זק, כוכבת הנוער. נראה כי בהפקה החליטו להעלים את המילה "פרחה" מהשיר שבביצועה. השיר "שיר הפרחה", עורר ביקורת רבה עם צאתו עקב השימוש במילה "פרחה", ונתפס על ידי המזרחים כביטוי לגזענות כלפיהם, אך נראה שמאז הסערה חלפה ונרגעה, אחרי שהוסבר כי לא לכך התכוון המשורר.

את המילה "פרחה" לא החליפו באף מילה, וכך יצרו כמה שניות של דממה. ברשת מתחו ביקורת על הסרת המילה שכה מאפיינת את השיר, ואם בחרו להסיר, מדוע בחרו את השיר מלכתחילה. "כשהפוליטיקלי קורקט משתלט על חיינו", כתבה אחת הגולשות בתגובה לציוץ של משעלי. "אסי דיין ועפרה חזה מתהפכים בקברם. זה שיר התרסה ואף העצמה, מי קיבל את ההחלטה הזאת?", הוסיפה גולשת נוספת.

  • עוד באותו נושא:
  • פסטיגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully