וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוקיי בומר": המשפט שהפך לבלתי נפרד מבני הנוער ומשגע את המבוגרים

19.11.2019 / 6:04

"אוקיי בומר" הפך לאחד מהמשפטים הפופולריים ביותר בקרב בני הנוער. הוא נאמר בעיקר כש"מבוגרים" מזלזלים בהם, או מזלזלים בנושאים חשובים שנוגעים לדור ה-Y כמו נושא האקלים. כל מה שאתם צריכים לדעת על המשפט שהפך לפופולרי גם בישראל

אוקי בומר/.

בסרטון: הסבר מהו המשפט "אוקיי בומר"

הגבתם לבני נוער בזלזול, המעטתם בחשיבות ההתחממות הגלובלית או שפשוט התנשאתם בפניהם? אם זה קרה לאחרונה, כנראה שבני הנוער הגיבו לכם את המשפט "אוקיי בומר". מה זה אומר? בומר, מתייחס למעשה למושג הבייבי בומרס- מושג סוציולוגי, דמוגרפי וכלכלי המציין את ילידי תקופת ה"בייבי בום" שלאחר מלחמת העולם השנייה, בעיקר במדינות המערב בין השנים 1946 ל-1964. ביל קלינטון והנסיכה דיאנה למשל שייכים לדור הבומרס. דור ה-Y, או דור המילניום, הוא דור שנולד אחרי דור ה-X. לרוב הכוונה לאלה שנולדו במהלך שנות ה-80 ושנות ה-90 של המאה העשרים. בין המוכרים בדור הזה תוכלו למצוא את מארק צוקרברג וג'סטין ביבר. המשפט הפך לכל כך פופולרי שהוא זכה להאשטג, חולצות ועוד.

דור ה-Z הוא הדור שאחרי דור ה-Y. לרוב הכוונה לאלו שנולדו מסוף שנות התשעים ועד העשור השני של שנות האלפיים. בני הדור נולדו כשהסמארטפונים והחיבור התמידי לאינטרנט מהווים חלק מרכזי מחייהם ואף חלק מזהותם העצמית. בדור הזה נכללות דמויות כמו גרטה טונברג, אקטיביסטית בנושא האקלים ובילי אייליש הזמרת האמריקאית הפופולרית. המילה הפופולרית הפכה לחלק אינטרגלי מהלקסיקון של בני הנוער בין היתר, גם בזכות טיקטוק. האפליקציה שמאפשרת תיאום שפתיים (ליפסינק) לשירים מוכרים, הפכה לפופולרית בעולם ובארצות הברית בפרט עם 110 מיליון הורדות.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully