וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמת בתאונות דרכים: Bird משיקה פרויקט להעלאת בטיחות הרוכבים בישראל

20.11.2019 / 17:21

בצל הביקורת על הקורקינטים החשמליים, Bird משיקה בישראל ובעולם פרויקט חדש להעלאת בטיחות הרוכבים. הפרויקט יתמקד בעידוד חבישת קסדות וכולל גם חנות מקוונת. בין ההטבות: נסיעות חינם וקסדות במחיר מוזל

חברת Bird המפעילה קורקינקטים שיתופיים בדרך לישראל. צילום מסך, צילום מסך
Bird משיקה פרויקט להעלאת בטיחות הרוכבים בישראל./צילום מסך, צילום מסך

אחרי מבול הביקורות על הקורקינטים המשותפים, חברת Bird האמריקאית, משיקה פרויקט בטיחות בישראל ובעולם, בו תקדם את המודעות לחבישת קסדה. הפרויקט זכה להאשטג #BirdHelmetSelfie. משתמשים רבים ששוכרים קורקינטים חשמליים, לא חובשים קסדות, מה שמוביל לתאונות קטלניות. "כחברה שייסדה את התחום בעולם בכלל ובישראל בפרט, אנחנו ממשיכים בקידום ערכי הבטיחות הנמצאים בראש סדרי העדיפויות שלנו. ישנה חשיבות עליונה בחבישת קסדה בעת רכיבה על קורקינט", אמר יניב ריבלין, מנכ"ל Bird ישראל.

החברה הודיעה כי תשיק חנות מקוונת, בה הרוכבים יוכלו למצוא מבחר מוצרי בטיחות מעוצבים במטרה לסייע למשתמשים להגן על עצמם בצורה מהירה ונוחה. במהלך 18 חודשי פעילות החברה בישראל, ב-Bird חילקו קרוב ל- 75,000 קסדות. בנוסף לחנות המקוונת, ב-Bird משיקים קמפיין בו יעודדו להשתמש בקסדות. בסוף כל רכיבה, הרוכבים יתבקשו לצלם סלפי, ורוכבים שירכבו עם קסדה יקבלו תמריצים כמו נקודות זיכוי.

בסוף כל נסיעה, התמונות עוברות אוטומטית למערכות טכנולוגיות מתקדמות של Bird שיודעות לזהות את המצולם ולאפיין אותו כקסדה על ראשו של הרוכב. עם סיום הזיהוי, יקבל הרוכב הטבה לנסיעה הבאה שלו. "Bird והערים בהן היא פועלת, חולקות מספר מטרות משותפות הכוללות שיפור בטיחותם של כלל משתמשי הדרך. המוצר של סלפי הקסדה והחנות המקוונת של מוצרי הבטיחות הם תוצר ישיר של שיתוף פעולה עם מומחי בטיחות ממוסדות אקדמיים ומחקרים מובילים, כמו גם יזמים מובילים בתחום זה", מסרו ב-Bird.

  • עוד באותו נושא:
  • bird

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully