וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוללה באייפון נגמרת מהר? כדאי שתעדכנו גרסה

21.11.2019 / 3:25

אם חוויתם בשבועות האחרונים ירידה בחיי הסוללה של האייפון שלכם - יש סיבה לכך ואתם לא היחידים. אפל הודתה כי העדכונים האחרונים אפשרו לאפליקציות להמשיך לפעול ברקע, ובכך לפגוע בחיי הסוללה של המכשירים. כעת החברה שחררה עדכון חדש, שבתקווה פותר את הבעיה סופית

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

חווים צניחה משמעותית בחיי הסוללה באייפון? מומלץ שתעדכנו גרסה בהקדם. אחרי שני עדכונים שפגעו בחיי הסוללה, אפל משחררת בימים האחרונים עדכון חדש שמתקן את הבעיות האחרונות באייפון. גרסת iOS 13.2.2 וגרסת iOS 13.2.1 גרמו לזלילת משאבי הסמארטפון, וכתוצאה מכך גם לסיום חיי הסוללה בתוך זמן קצר במיוחד. משתמשי האייפון 11 פרו בפרט, דיווחו על חיי סוללה יוצאים מן הכלל, אך החל מגרסת iOS 13.2.1, נראה כי בעקבות תקלה, יישומים רבים המשיכו לעבוד ברקע. העדכון 13.2.2, ניסה לתקן את הבעיה, אך יצר בעיה אחרת. כעת, אפל משחררת עדכון חדש שינסה לסיים את בעיית הסוללה שפגעה בכל משתמשי האייפון.

מעל לשבועיים שמשתמשים בעולם מדווחים כי חיי הסוללה נפגעו בצורה משמעותית. הגרסה החדשה iOS 13.2.3, אמורה לפתור את הבעיות האחרונות, כמו שורת החיפוש שלא עבדה, ובעיקר בעיות הביצועים שגרמו לאפליקציות להמשיך לעבוד ברקע. מאז שגרסת iOS 13 הושקה בספטמבר, נראה כי אפל שחררה לא מעט עדכוני תוכנה, בתדירות שלא אופיינית לעומת שנים קודמות, ובלא מעט עדכוני תוכנה, התגלו בעיות חדשות שפגעו במשתמשים רבים.

איך תדעו האם נפגעתם מהעדכון?

אם הרגשתם בתקופה האחרונה שחיי הסוללה באייפון נפגעו משמעותית, ייתכן וגם אתם נפגעתם מהעדכון. ההמלצה הטובה ביותר היא להמתין בין עדכוני תוכנה ולא למהר לעדכן את הסמארטפון או המחשב כשיש עדכון חדש. לרוב במהלך הימים הראשונים מתגלות תקלות, כמו בין היתר פגיעה בביצועים או בחיי הסוללה. כדי לבדוק האם האייפון שלכם נפגע, היכנסו להגדרות, כללי, אודות ובדקו את גרסת האייפון. אם מדובר בגרסת iOS 13.2.2 או 13.2.1, ייתכן שבהחלט נפגעתם. היכנסו להגדרות, סוללה ושם תוכלו לקבל נתונים מדוייקים אודות הסוללה באייפון. כדי לעדכן לגרסה החדשה, היכנסו להגדרות, כללי, עדכוני תוכנה. המתינו מספר שניות ויופיעו לכם העדכון ל-iOS 13.2.3. במידה וחיי הסוללה לא נפגעו, מכיוון שמדובר בעדכון חדש, מומלץ שתמתינו כמה ימים, כדי לוודא שהעדכון אכן בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully