וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא רק מאחורי הקלעים: ההכרזות המשמעותיות של VMware

25.11.2019 / 7:17

היא תמיד הייתה מאחורי הקלעים, סיפקה שירותים לחברות הגדולות בעולם כמו אמזון, נטפליקס ועוד, אך בשנים האחרונות חברת VMware עושה שינוי ומאחורי הקלעים, עוברת לקדמת הבמה. השנה בכנס VMworld זה בלט בהחלט

vmworld. יח"צ,
כבר לא רק מאחורי הקלעים: ההכרזות המשמעותיות של VMware./יח"צ

חברת VMware אינה מוכרת לקהל הרחב, אך באמתחתה לא מעט טכנולוגיות שמשפיעות על חיי היום - יום שלנו. חלק גדול מהטכנולוגיות האלו, יוצא מישראל, ממרכז המחקר והפיתוח של החברה בהרצליה. עוד החברה ביצעה רכישות משמעותיות ואסטרטגיות של סטארט-אפים ישראלים, שלימים הוטמעו במערכות החברה. היקף הרכישות הישראליות עומד על מאות מיליוני דולרים. ב-VMware מפתחים בין היתר, ענן היברידי ומאפשרים לחברות השונות להתחבר לכל שירותי הענן כמו אמזון ומיקרוסופט, ולבצע אופטימיזציה לפי הדרישות ובעיקר המחירים. פתרונות מציאות רבודה ויישומים לארגונים גדולים. החודש קיימה את הוועידה השנתית והמרשימה בברצלונה, אליה הגיעו אלפי אנשים. במהלך האירוע, חשפה פתרונות חדשים, סביבות עבודה וגם סיפרה לנו על הלקוחות הישראלים. החידושים שנחשפו יוצגו גם בכנס VForum שיתקיים ב 9 בדצמבר בישראל.

פתרונות חדשניים במציאות רבודה

אנשי חומרה שמרכיבים שרתים, מתעסקים בציוד שמגיע לעשרות אלפי דולרים. אך מעבר לערך הכספי של הציוד, על אותם המכשירים נמצא מידע רגיש ויקר. כדי להתנהל עם אותו המידע, בחברה פיתחו על בסיס משקפי הולולנס של מיקרוסופט, ממשק מציאות רבודה שעוזר ללמד ולאמן כיצד מרכיבים שרתים. בהדגמה שביצעתי בברצלונה, ב-VMwareהביאו את השרתים היקרים ובתוך דקות בודדות, ניתן היה ללמוד כיצד מרכיבים אותם בצורה הנכונה. ההדגמה הייתה פשוטה, אינטואיטיבית ובעיקר מנגישה בצורה הטובה ביותר. על הפיתוח אחראים בין היתר צוות ישראלים שנכח באירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משקפי המציאות רבודה של מיקרוסופט בשירות VMware./מערכת וואלה!, צילום מסך

WorkSpace One: החלום של משתמשי הסמארטפונים הכבדים

אל על כבר משתמשת בפלטפורמת WorkSpace One והיא אחת מתוך מאות חברות בעולם שעושות זאת. הפלטפורמה מאפשרת לנהל אפליקציות בענן, ואף לנתק את התלות משרתים. בין היתר, האפליקציה מבצעת כבר זמן רב את מה שאפל השיקה ביוני האחרון, ניהול הסיסמאות לאפליקציות. באמצעות התחברות אחת, ניתן לקבל גישה לכל האפליקציות שפתוחות לעובד. עוד עוד האפליקציה מזהה העברת מידע לא מאושר, ומציעה חנות אפליקציות בצורה נגישה ומאובטחת.

workspace one vmware. יח״צ,
החלום של משתמשי הסמארטפונים הכבדים./יח״צ

מאמזון ועד לאל על ובנק לאומי

התוכנה המתקדמת והפורצת דרך של Vmware משפיעה על חברות עולמיות, שבראשן גם אמזון. באמזון מספקים שרתי ענן לחברות רבות, בין היתר חברות ישראליות וגם לשירות נטפליקס, כך שבמידה מה, ב-Vmware משפיעים על יישומים רבים בחיינו. אך עוד משפיעים על חברות ישראליות, כשבחברה עובדים עם עשרות חברות ישראליות, שבראשן אל על. באמצעות הטכנולוגיה שסיפקה Vmware, אל על העבירה את צוות המטוס לעולם הדיגיטלי תחת תנאי אבטחה מידע מחמירים במיוחד. בעבר הטייסים הסתובבו עם תיקים מלאים בניירת של נהלי עבודה ושל רשימות נוסעים מודפסות. הפתרון הפך את הניירת לנגישה דיגיטלית באמצעות מכשירי האייפד. עוד שותף מקומי, הינו בנק לאומי שעובד עם Vmware באמצעות הבנק הדיגיטלי Pepper. הטכנולוגיה משמשת את טכנולוגית הליבה של הבנק, כשהיא מיושמת בתשתית הענן של VMware. הפתרון היחודי, מאפשר לבנקים מודל דיגיטלי ייחודי וחדשני, בצורה נוחה וקלה.

הכותב הינו אורח Vmware בברצלונה.

מטוס של חברת אל על בשדה התעופה בן גוריון. 2018. רויטרס
הטכנולוגיה של Vmware בשירות אל על./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully