וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנס שיענה על אתגרי מערכת הבריאות מתקיים שוב בישראל

25.11.2019 / 18:40

כנס Digital.Health.Now שעוסק בשאלה כיצד מתמודדים עם אתגרי מערכת הבריאות הציבורית בישראל, יתקיים ביום רביעי הקרוב (27.11) ואליו יגיעו חברות ענק כמו אמזון, מיקרוסופט ועוד

כנס Digital.Health.Now של קהילת HealthIL, מיזם משותף של המכון הישראלי לחדשנות יחד עם משרד הכלכלה והתעשייה וישראל דיגיטלית יתקיים ב-27.11 בהשתתפות של מעל 60 ארגוני בריאות מישראל ומרחבי העולם, לצד 350 חברות טכנולוגיה וסטארט-אפים בעולם ה-Health-Tech. "גם השנה הכנס מושך את חברות הסטארט-אפ והטכנולוגיה הגדולות והמתקדמות בעולם, כשכולן ממוקדות בשילוב חדשנות במערכת הבריאות כאמצעי התמודדות עם האתגרים הניצבים בפניה. במהלך הכנס נציג מיזמים שונים המחברים בין חברות טכנולוגיה וסטארט-אפים עם פתרונות חדשניים לבין ארגוני הבריאות השונים, במטרה לבחון כיצד החדשנות יכולה לעזור ולקדם את מערכת הבריאות בטיב השירות והתמיכה שהיא נותנת לציבור הרחב", אמרה יעל אופיר, מנכ"לית קהילת HealthIL.

הכנס השני של HealthIL מביא חברות בין לאומיות גדולות שמגיעות כדי לראות כיצד ניתן לשלב בין ארגוני הבריאות לחשיבה חדשנית ולפתרונות טכנולוגיים מתקדמים. בפאנלים שייערכו לאורך הכנס ישתתפו נציגים מהחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם בתחום הרפואי, כדוגמת אמזון AWS, מייקרוסופט, IBM, המציגים את פתרונות הטכנולוגיה לאתגרי מערכות בריאות ציבוריות, Microsoft תחשוף את פעילותה המשותפת עם בית החולים שיבא ואת החידושים האחרונים במשקפי ה-HoloLens, עם פתרונות להדרכה ותכנון מרחבים ואזורי עבודה. במהלך הכנס החדר ידמה מגוון חדרי טיפול וחדרי ניתוח על כל פרטיהם באופן המאפשר התנסות ולמידה באמצעות מציאות רבודה. כך ניתן להדריך מתמחים בשימוש בציוד רפואי בסביבה שמדמה לפרטי פרטים את סביבת העבודה בה יפעלו ולספק התנסות מוחשית בעבודה עם מכשור רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully