וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים? אידיגיטל תציע הנחה של עד 25 אחוזים למחשבי אפל

זו השנה השישית שבה אידיגיטל תציע את מבצע Mac to school שימשך עד סוף השנה ויציע הנחה של עד 25 אחוזים על מוצרי אפל. עוד תציע אידיגיטל הנחה על מגוון מוצרים משלימים. ההנחה תקפה בכל אחת מ-13 חנויות אידיגיטל, לרבות החנות באילת

אירוע השקה אייפון, אפל. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
אירוע השקה אייפון, אפל/מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

רשת החנויות אידיגיטל, תציע זו השנה השישית במקביל למבצע העולמי של אפל לסטודנטים, את מבצע ה"Mac to school". במהלך המבצע, תציע רשת אידיגיטל, הנחה של 25 אחוזים על מגוון מחשבי אפל, ובמקביל הנחה והטבות על מגוון המוצרים המשלימים של החברה. המבצע זמין באחד מ-13 סניפי החברה שפרוסים בישראל, לרבות הסניף באילת. "אנו שמחים להמשיך במסורת עם מבצע mac to school ולהציע לסטודנטים את המחשב הנייד הטוב בעולם בתנאי רכישה נוחים ואטרקטיביים במיוחד. גם השנה רק באיידיגיטל ניתן יהיה לרכוש מקבוק באמצעות ליסינג ייחודי לסטודנטים במחיר חודשי ונוח של החל מ- 159 ש"ח", אמרה איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית אידיגיטל.

בנוסף לאחריות הרגילה של אפל, תציע רשת iDigital לרוכשים גם את תכנית iExpert - מרכז הידע של איידיגיטל המספק תמיכה טלפונית חינם, הדרכות אישיות המלמדות כיצד להשתמש במחשב Mac, עזרה וייעוץ עם מעבר לשימוש ממחשבי PC וגם גישה למגוון רחב של הדרכות מקוונות, מדריכים וטיפים על השימוש במחשב ה-Mac ועוד'. המבצע זמין החל מהיום, וימשך כ-10 שבועות עד ל- 31.12.19 כאשר כל המבצעים ניתנים למימוש באמצעות הצגת תעודת סטודנט בתוקף או בהצגת מסמך רשמי ממוסד אקדמי מוכר.

  • עוד באותו נושא:
  • אידיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully