וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הביקוש הגדול: אפל תכפיל את קצב היצור של ה-AirPods Pro

29.11.2019 / 13:46

עלה על כל הציפיות של אפל: בעקבות הביקוש הגדול ל-AirPods Pro, דיווחים בעולם כי אפל תכפיל את קצב היצור. עוד דווח כי גם קצב היצור של ה-AirPods מהדור השני צפוי לעלות בעקבות הביקוש סביב האוזניות בסדרה

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

"ביקוש יוצא דופן ל-AirPods Pro", כך דווח בימים האחרונים בעולם, כשעל פי הדיווחים, מעל ל-60 מיליון יחידות נשלחו במהלך 2019, לפי סוכנות הידיעות בלומברג. הגידול נובע מביקוש יוצא דופן, יותר ממה שאפל חשבה, וכך נוצר מצב של חוסר משמעותי במלאי. כעת בעקבות הביקוש הגבוה בעולם, נראה כי אפל מכפילה את קצב היצור, ל-2 מיליון יחידות בחודש, בניסיון להתגבר על החוסרים שנוצרו ברחבי העולם, לרבות ישראל. עוד דווח כי אפל ביקשה מאחת היצרניות להגביר את קצב הייצור של אוזניות ה-AirPods הרגילות שמיוצרות בויאטנם.

נכון לעכשיו, זמני המשלוח של האוזניות באתר אפל בארצות הברית, עומדים על חודש ימים, כשתאריך השילוח אפילו לא מדויק ונקבע סביב ה-31 בדצמבר. עם זאת, יבואנים כמו אמזון, בסט ביי, AT&T ומשווקות נוספות, מדווחות על מלאים יחסית גדולים. גם בישראל, זמני האספקה עומדים על שבוע ימי עבודה ולעיתים אף יותר. במהלך הבלאק פריידי, ניתן היה למצוא את האוזניות בארצות הברית בהנחה מזערית של 15 דולרים. לאור הביקוש הגדול, כל מבצע שמוזיל את מחיר האוזניות, נחשב לחריג במיוחד.

השעון של אפל וה-AirPods נחשבים לאחד מהמוצרים הלבישים הפופולריים ביותר שיש לאפל. לשניהם גדילה משמעותית במהלך השנים האחרונות, כשה-AirPods מסתמנות כמובילות בשוק האוזניות האלחוטיות האמיתיות, וזוכות לדירוגים גבוהים הן מצד משתמשים והן מצד האתרים המובילים. למרות התחרות בשוק מצד גוגל, סוני ומיקרוסופט, נראה שאפל עדיין ממשיכה להוביל על כולן.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully