וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת לענן: חברת 888 משתפת פעולה עם VMware בשילוב אמזון

ללא צורך בהקמת תשתית פיזית יקרה: חברת 888 בבעלות הישראלי לשעבר טדי שגיא, עברה לתשתית היברידית המשלבת את יכולות הענן של אמזון, בשיתוף הטכנולוגיה של VMware. הבשורה: חיסכון של מיליוני שקלים ומעבר מהיר ובטוח

vmware. יח"צ,
חברת 888 משתפת פעולה עם VMware בשילוב אמזון./יח"צ

קבוצת 888 הגלובלית הוקמה לפני 20 שנים ונסחרת בבורסה בלונדון. החברה מספקת לשותפיה העסקיים ולמאות אלפי משתמשים מוצרי גיימינג חדשניים ומהנים בסביבה מאובטחת. חברת 888 מעבירה כיום את מערך האחסון האירופאי שלה, מחוות שרתים מקומית, לענן הציבורי באמצעות VMware Cloud על גבי התשתית של אמזון. המעבר בוצע בתוך חודש בלבד, והוא מבטיח זמינות של מאות טרה בייט ברגולוציה המחמירה ביותר בעולם.

דרישות רגולטוריות חדשות חייבו לאחרונה את 888 להעביר את חוות השרתים המרכזית המשרתת את השוק האירופאי למדינה אחרת ונגזרת מכך גם את אתר ההתאוששות מאסון . זאת במטרה להבטיח זמינות מלאה 24/7 ולמנוע נזקים עסקיים פוטנציאליים לחברה. בתשתית הענן של אמזון בשילוב הטכנולוגיה של VMware, מתאפשר ניהול אחיד ומרוכז של מערך התשתיות בין הסביבה הפרטית של מערך המחשוב הפיזי לבין מערך ההתאוששות מאסון, נשמרת ההשקעה באוטומציה, בניהול התשתיות ובאכיפת מדיניות אבטחת המידע ומתאפשרת גמישות וצמיחה באופן מהיר ונוח. כמובן שנחסכות גם עלויות אופרטיביות ותשתיתיות משמעותיות.

  • עוד באותו נושא:
  • ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully