וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנסה להרגיע את ההורים: מוקד אמון תציע חבילת אבטחה מיוחדת לגני הילדים

חברת האבטחה מקוד אמון יוצאת במהלך חדש, בו תציע חבילות מיוחדות למיגון גני ילדים, ובמסגרתם תוצע לראשונה מצלמת אבטחה חכמה העושה שימוש במערכת מתקדמתת שהופכת את המעקב בגן לקל, זמין ונגיש. הבשורה: מחיר נוח ונגיש

Family Guide בשיתוף מוקד אמון

ב"מוקד אמון" החליטו שלא להמתין לכתבה המצערת הבאה ולהקדים תרופה למכה - החל מהיום החברה תשווק חבילות מיגון ייחודית שפותחה במיוחד עבור גני ילדים ומוסדות חינוכיים והעושה שימוש בכלים אנליטיים מתקדמים, שבעזרתם המעקב והפיקוח על הילדים, הופך לקל וזמין הרבה יותר. בחברה, ערכו בחודשים האחרונים את ההתאמות הרלוונטיות עבור גני ילדים, פעוטונים וארזו את הכל בחבילה ייחודית וראשונה מסוגה בארץ. "אנו רואים חשיבות גבוהה במתן מענה ראוי לבעיה כל כך מהותית עבור ההורים מצד אחד, ומהצד השני גם עבור המעסיקים בגני הילדים שבחלק מהמקרים כלל לא מודעים למה שמתרחש מתחת לאפם. מעבר ליכולות מעקב מתקדמות, הרי שהמערכת שלנו מאפשרת תחקור של כל אירוע בזמן אמת, שיאפשר לגורמים הרלוונטיים להגיב בו ברגע.

החבילה, כוללת מצלמת אבטחה חכמה מתוצרת חברת BOSCH, מכילה אנליטיקה מתקדמת עם הגנת סייבר, פיקוח ובקרה בזמן אמת דרך הסמארטפון או המחשב, ותשווק בעלות חודשית של 199 שקלים לחודש בהצטרפות ל 36 חודשים. כיום, מערכת מצלמות האבטחה המתקדמות מאפשרות צפייה מכל מכשיר נייד או טאבלט וגם מאפשרות צפייה מהמוקד המבצעי של "מוקד אמון", אשר בשעת חירום יכול לראות את המתרחש בגן בזמן אמת, לאמת את האירוע דרך סיירי המוקד בצורה אפקטיבית. המצלמות החדישות ביותר מספקות תמונה ברזולוציה גבוהה מאוד, יכולת להתקרב בזום אין מבלי לאבד פרטים ולספק תמונה באיכות גבוהה, גם בחושך. הפתרון החדש של מוקד אמון, רותם לטובת העניין טכנולוגיות חדשות אחרות המאפשרות מעקב מסביב לשעון, וטיפול בכל מקרה בזמן אמת, מרגע קבלתו וזיהויו במוקד המבצעי.

  • עוד באותו נושא:
  • אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully