וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להזמין פיצה בלי אשראי: שיתוף פעולה ראשון של בנק הפועלים ודומינוס פיצה

ללא צורך בהזנת פרטי אשראי או תשלום במזומן: שיתוף פעולה ראשון של בנק הפועלים ודומינוס פיצה, יאפשר בעת הזמנת פיצה באפליקציה, תשלום באמצעות אפליקציית התשלומים Bit. לרגל שיתוף הפעולה, דומינוס פיצה תציע מבצע ייחודי באפליקציה

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

בסרטון: אמיר דדון, מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו וחברי להקת שלוה

בנק הפועלים ודומינוס פיצה בשיתוף פעולה ראשון: לקוחות דומינוס פיצה יוכלו להזמין פיצה ולשלם באמצעות אפליקציית התשלומים Bit שזמינה ללקוחות כל הבנקים. במסגרת השקת שיתוף הפעולה, דומינוס פיצה תציע לכל מי שישלם עם ביט, מבצע ייחודי של שתי פיצות משפחתיות ב-80 שקלים בלבד. סער זכריש, מנהל דיגיטל בחטיבת החדשנות בבנק הפועלים אמר: "bit, אפליקציית התשלומים המובילה בישראל עם כ-2.8 מיליון הורדות, היא התגלמות מהפכת התשלומים וחוויית הלקוח בישראל, לאחר שהפכה את פעולת התשלום לפשוטה כמו שליחת מסרון. bit הושקה כמענה לצורך בפתרון טכנולוגי פשוט ומהיר לביצוע תשלומים יומיומיים לאנשים אחרים וממשיכה להתחדש בהתאם לצרכים המשתנים בשוק".

אפליקציית דומינוס עם ביט. צילום מסך, צילום מסך
מזומן, אשראי וכעת גם תשלום באמצעות Bit./צילום מסך, צילום מסך

כפתור התשלום עם ביט הוטמע בתוך הממשק של דומינוס, ונעשה בצורה חלקה. הלקוח מבצע הזמנה כרגיל ובסוף התהליך הוא בוחר אופציות תשלום, ובין מזומן וכרטיס אשראי, התווסף כפתור חדש "תשלום באמצעות Bit". בנוסף, ילדים יכולים לבצע הזמנה באתר, גם כשההורה לא לידם, ללא צורך בפרטי כרטיס האשראי של ההורה. ההורה מקבל בקשה לתשלום ומשלם באמצעות האפליקציה. עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק בדומינוס פיצה אמר: "חדשנות היא בבסיס ה- DNA של המותג. השקנו את עולמות הדיגיטל כבר ב- 2009, עם השקת אתר האיקומרס הראשון, לאחריו יצאנו עם אפליקציות הסחר הראשונות שלנו, וכמובן עם אפליקציית המובייל שלנו. אנו כל הזמן מחפשים איך להגיע לקהלים השונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully