וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר רווחי מדירה בתל אביב: כמה שווה עמוד האינסטגרם של ג'ניפר אניסטון?

6.12.2019 / 9:26

אחרי שנעדרה מהרשתות, ג'ניפר אניסטון הסעירה את הרשתות כשפתחה לראשונה עמוד אינסטגרם וזכתה למיליוני עוקבים בתוך 24 שעות. כמעט חודשיים אחרי שפתחה את העמוד, מעל ל-21 מיליון אנשים עוקבים אחריה. עם כוח גדול, מגיעים רווחים גדולים, ולא תאמינו כמה שווה העמוד שלה

טריילר הסדרה "תוכנית הבוקר" של אפל TV פלוס, בכיכובם של ג'ניפר אניסטון, ריס וויתרספון וסטיב קארל/אפל TV פלוס

בפחות מ-24 שעות, ג'ניפר אניסטון הגיעה ליותר מ-7 מיליון עוקבים באינסטגרם. כיום חודש וחצי אחרי פתיחת העמוד, עוקבים אחריה יותר מ-21 מיליון אנשים. הסיבה בגללה פתחה את החשבון, היא על מנת לקדם את הסדרה בה היא משחקת "תוכנית הבוקר" מבית אפל. אניסטון פתחה את העמוד באיחור ניכר, אך נראה כי הרוויחה נכס מניב בהחלט. באמצעות חברת Share, בדקנו כמה שווה עמוד האינסטגרם של אניסטון, ונראה הנכס של אניסטון מניב אפילו יותר מדירה בתל אביב או בניו יורק.

וכמה אתם מקבלים על תמונה באינסטגרם? על פי ניתוח של חברת Share, אניסטון יכולה לדרוש 500 אלף דולר עבור תמונה ממומנת. כלומר, מעל ל-1.7 מיליון שקלים לתמונה אחת. מבחינת דירוג עולמי, כיום היא ממוקמת במקום ה-25, כש-74 אחוז מהעוקבים אחריה הם אנשים אותנטיים ואמיתיים, ו-1.8 אחוזים מהעוקבים הינם משפיענים. כ-64 אחוזים מהעוקבים הן נשים, בעוד ש-36 אחוזים גברים. קבוצת הגיל הבולטת ביותר שעוקבת אחר אניסטון, היא בין הגילאים 25 עד 35, הקבוצה שאחרי בהפרש קל, עומדת הגילאים 18 עד 24 .

בממוצע, אניסטון מקבלת כ-4.8 מיליון לייקים לתמונה, ומספר התגובות הממוצע עומד על 22,600 תגובות. בארבע שבועות הראשונים, חוותה גדילה של 12.7 מיליון עוקבים, כשנראה כי רוב הקהל שעוקב אחריה הינם משתמשים אותנטיים. 76 אחוזים מהקהל אותנטי, בעוד שלמשתמשים דומים יש רק 72 אחוזים עוקבים אותנטיים. אז לא רק שאניסטון מרוויחה 2 מיליון דולר על פרק, בגלל הסדרה היא פתחה את עמוד האינסטגרם שעשוי להניב לה מאות אלפי דולרים לתמונות ממומנות.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully