וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים בקונסולה? 7 שאלות שיגלו אם אתם מגזימים עם גיימינג

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס

18.12.2019 / 8:48

מריצים טורנירים של פיפ"א לבד או עם חברים? באים הביתה וישר מתחברים לקונסולה? המבחן שיקבע אחת ולתמיד - האם אתם מגזימים עם גיימינג או שמצליחים לשלוט בעצמכם?

עולם הגיימינג הפך בשנים האחרונות ללא פחות ממדהים. מגוון המשחקים העצום, איכות התסריטים, הסאונד והגרפיקה, יחד עם קונסולות חדשות ומערכות קולנוע ביתי שמעצימות את החוויה, הפכו את הגיימינג לאחת מצורות הבילוי הפופולריות ביותר. בקיצור, זה כיף. השאלה היא האם הכיף הזה שואב מכם את כל האנרגיה, הזמן והמחשבות, או שאתם יודעים גם להתנתק מהקונסולה ולהתחבר לדברים אחרים. ענו על 7 שאלות וגלו האם אתם מגזימים עם הגיימינג או שיודעים ליהנות בגבולות הטעם הטוב.

לכל כיף יש גבול

אם אתם מזהים הגזמה אצלכם או אצל אחד מהקרובים אליכם, בין אם זה בגיימינג או בתחומים אחרים, כדאי להיעזר באנשי מקצוע בתחום ההתמכרות. אם ההגזמות האלו קשורות לעולם ההגרלות וההימורים - אנחנו כאן כדי לעזור לכוון ולייעץ. הגרלות והימורים הם חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי בעולם, אך לכל כיף יש גבול וצריך לדעת לשחק במידה ולא להפוך להתמכרות. במפעל הפיס החליטו לפעול לכך שאנשים יבינו שההשתתפות צריכה להיות מהנה אך גם מבוקרת ומידתית ולכן מציעים את מגוון הכלים, המידע, העצות, אנשי המקצוע והטלפונים באתר משחקים באחריות של מפעל הפיס שיעזרו לכם להתמודד עם ההשלכות ולהימנע מלהגזים.

נוטים להגזים בהרבה אספקטים של החיים וחושבים שאולי יש מקום לדאגה? כאן תוכלו לקרוא מידע שיעזור לכם

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully