וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהובלה של Wix: עשרות אלפי צעירים יתכנתו את מסעה של בראשית 2 לחלל

אחרי ההצלחה המסחררת בשנה שעברה, ב"שבוע הקוד", כעת המיזם חוזר שוב. החל מהיום, ולמשך שבוע שלם, אלפי תלמידים ותלמידות ישראלים יצטרפו לתלמידים מרחבי העולם, ויחשפו לשעחת אחת של תכנות וכתיבת קוד. עוד במיזם: הצעירים יתכנתו את מסעה של בראשית 2

החל מהיום (ראשון) ולמשך שבוע שלם, יתקיימו בישראל אירועי שעת הקוד. האירוע הינו חלק מפרויקט עולמי, במסגרתו עשרות אלפי תלמידים ותלמידות ישראלים יצטרפו למיליוני תלמידים מרחבי העולם וייחשפו לשעה אחת של תכנות וכתיבת קוד. אירועי שעת הקוד יעמדו השנה בסימן "לתכנת עולם טוב יותר" והדרכים שבהן ניתן לרתום את הטכנולוגיה ומדעי המחשב כדי לתקן את העולם. בשנה שעברה, השתתפו בפעילות למעלה מ-60,000 ילדים בישראל, מקריית שמונה ועד אילת. "חשיבות הלימוד של מדעי המחשב והתכנות במערכת החינוך, אינה מתמצה רק בהכנת התלמידים לשוק התעסוקה העתידי אלא ביכולת לעורר בהם השראה ליזום וליצור פתרונות טכנולוגיים חדשניים לאתגרי האנושות", אמר האדי פטרובי, מנכ"ל ומייסד Code.org ומייסד תנועת שעת הקוד.

עוד לראשונה, עשרות אלפי הצעירים יוכלו לכתוב קוד ולתכנת את מסעה של בראשית 2 לחלל בשיתוף עמותת SpaceIL. חברת Wix המובילה את יוזמת שעת הקוד בישראל, השיקה אתר בעברית המרכז פעילויות ומשחקים ללימוד תכנות. השנה, תצטרף לפעילויות העומדות לרשות מארגני אירועים גם פעילות ייחודית שפיתחו ביחד עם עמותת SpaceIL ובה יוכלו הילדים לכתוב קוד ולתכנת את מסעה של בראשית 2 לחלל. בנוסף, כולל האתר "מדריך למארגנים" המיועד לאנשי חינוך והורים שרוצים להצטרף ליוזמה ולארגן אירועים במסגרת שעת הקוד ולהוסיף אותו לרשימת האירועים המתקיימים ברחבי הארץ. כמו כן, הושק סרט המספר את סיפורם של יזמים ויזמיות שפיתחו טכנולוגיות שנועדו לפתור בעיות חברתיות וגלובאליות.

  • עוד באותו נושא:
  • היי-טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully