וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הראשון בחירות: גוגל מסכמת את 2019 בישראל

11.12.2019 / 15:51

בחירות, אירוויזיון, האח הגדול, הכלה מאיסטנבול, ואיך מצביעים בבחירות? גוגל מסכמת את 2019 ומציגה את החיפושים החמים ביותר בישראל, לפי הקטגוריות חדשות, תופעות, סרטים, סדרות ועוד. כצפוי, הבחירות תפסו את המקום הראשון

תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

גוגל מציגה את "מצעד" החיפושים החמים לשנת 2019 בישראל ובעולם, ומסמנת את האירועים, התופעות, והאנשים שעשו את השנה. הסיכום מספק נקודת מבט על השנה החולפת, ועל הרגלי השימוש של הישראלים, לרבות האירועים, הסרטים, החדשות, ואת מצעד ה"איך". כצפוי, הבחירות תפסו את המקום הראשון ברשימת האירועים בחדשות, לרבות עשרת הגדולים. בקטגוריית ה"איך", הישראלים חיפשו בעיקר איך מצביעים בבחירות ואיך ממלאים לוטו.

האירועים המעניינים בקטגוריית החדשות היו: בחירות, אפי נוה, סרי לנקה, כרמל מעודה ומיכל סלה. ב-"איך", הישראלים בעיקר חיפשו: איך מצביעים בבחירות, איך ממלאים לוטו, איך מכינים פנקייק, איך מחשבים אחוזים ואיך בוחרים בקלפי .בקטגוריית הסדרות, בצורה לא מפתיעה היה ניתן למצוא את: הכלה מאיסטנבול, אלי כהן, משחקי הכס, ביום שהאדמה רעדה וצ'רנוביל. הסרטים המחופשים ביותר היו: מלך האריות, היו זמנים בהוליווד, הספר הירוק, הנוקמים סוף המשחק והג'וקר. בעשרת הגדולים סיכמה גוגל את: בחירות, הכלה מאיסטנבול, אירווזיון, האח הגדול ו-2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully