וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השירות החדש של פרטנר יעניק לכם תחושת ביטחון בכל שעות היממה

17.12.2019 / 14:00

כבר לא צריך לזייף שיחה בטלפון בזמן שאתם ברחוב בלילה: פרטנר באמצעות מוקד שהוכשר על ידי ער"ן, השיקו אפליקציה חדשה שתחבר לנציג טלפוני שילווה את המשתמש במהלך הלילה, בשעה שהוא עובר ברחובות חשוכים. השירות בתשלום, אך יוצע בחינם למשך החודש הראשון

צילום: יח"צ

חברת פרטנר השיקה את MyGuard, אפליקציה חדשה הנותנת ליווי אנושי ומקנה תחושת ביטחון. בפרטנר רצו לתת פתרון לגברים ונשים שצועדים בסמטאות חשוכות ומזייפים כאילו הם בסמארטפון, בשיחה. הפתרון החדש יאפשר חיבור למוקד שהוכשר על ידי ער"ן, ויהיה זמין בכל שעות היממה, על מנת שהמשתמשים ירגישו בטוחים. במידה והסיטואציה הופכת לאיום אמיתי, המוקד ידאג להזעיק משטרה למיקום המשתמש. תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בפרטנר, אמרה: "השילוב בין טכנולוגיה לבין מענה וליווי אנושי נותן לראשונה מענה לצורך של אוכלוסיות עצמאיות, כמו נשים צעירות, להרגיש ביטחון גם בסיטואציות פחות נעימות. מאז השקת השירות, אנחנו רואים שהקהל הגדול ביותר שעושה שימוש פעיל באפליקציה, כלומר, מתקשר למוקד ברמה יומיומית, הוא בעיקר של נשים שיוצאות בחושך מהעבודה והולכות לבדן לחניון, או יוצאות באמצע הלילה לטיול עם הכלב. כבר לא צריך 'לזייף' שיחת טלפון ברגעים של אי נוחות ולא צריך להתקשר לחברה או לאמא לליווי טלפוני באמצע הלילה.

האפליקציה מחוברת למוקד שפתוח בכל שעות היממה, בכל שבוע, וכשנדרש ליווי, המשתמש ילחץ על "התקשרו אלי" ויקבל שיחה בתוך פחות מחצי דקה. בפרטנר מבהירים כי האפליקציה אינה תחליף לשיחה למשטרה בעת סכנה, אך היא כן מספקת ליווי ומעלה את הביטחון בסיטואציות "מפחידות". עוד ניתן לשלוח הודעה עם המיקום ל-3 אנשי קשר שהוגדרו מראש, במידה והלקוח אינו יודע היכן הוא נמצא, או לחילופין - מחכה שיאספו אותו. השירות זמין כבר עכשיו בתשלום חודשי של 6.9 שקלים לחודש, כאשר החודש הראשון חינם.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully