וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכין אתכם לכל תרחיש: הסטארט-אפ הישראלי שיעזור להתכונן לקראת שיחה גורלית

17.12.2019 / 11:18

כמה פעמים עמדתם לבצע שיחה מורכבת, אך לא ידעתם איך להתחיל אותה או במה להתמקד? במיוחד בשביל זה, סטארט-אפ ישראלי, יעזור לכם להתכונן לשיחות האלו באמצעות אתר פשוט ונוח. מאחורי הסטארט-אפ עומדת יזמת שכעת מציעה את השירות בחינם

commready. צילום מסך, צילום מסך
הסטארט-אפ הישראלי שיכין אתכם לשיחה מורכבת./צילום מסך, צילום מסך

כמה פעמים הייתם לפני שיחה חשובה בעבודה, משפחה, החברים או מול בן או בת הזוג ולא ידעתם איך לנהל את השיחה כמו שצריך? הסטארט-אפ CommReady הישראלי, יעזור לכם להתכונן לקראת השיחות האלו. השירות זמין ב-7 שפות: אנגלית, עברית, רוסית, ערבית, איטלקית, צרפתית וספרדית. מאחורי הסטראטפ המהפכני עומדת חן גפן-שלו, יזמית צעירה. גפן -שלו מספרת כי הרעיון לפלטפורמה נולד בעקבות רילוקיישן לבוסטון, שם עבדה חן במרכז מחקר הנדסה ברפואה ונרשמה לקורס העשרה באוניברסיטת הארוורד שעסק במשא ומתן ופתרון סכסוכים.

"הקורס היה אירוע משנה חיים עבורי. מעבר לאנשים הנפלאים שפגשתי מכל העולם, הידע שרכשתי בקורס תרם לי כבר מהרגע הראשון והרגשתי סיפוק אדיר. ציפיתי לקורס עם אוריינטציה עסקית ולהפתעתי 95% מהדוגמאות שניתנו לנו היו מחיי היום יום. חשבתי שאני רוצה לשתף את כולם בידע שצברתי", אמרה גפן-שלו. לדבריה, המשתמשים משתפים רשמים חיוביים כשאחת המשתמשות סיפרה "העצות שקיבלתי היו לעניין וטעזרו לי הרבה בלחדד את המסרים ואת כיווני הפעולה". משתמש נוסף סיפר "אשתמש באפליקציה בכל הזדמנות של התלבטות, וקונפליקט עם גורם נוסף".

גפן-שלו הוסיפה: "הניסיון שלי כסטודנטית לתואר ראשון ושני בטכניון, הצורך לעמוד בתנאי לחץ, למצוא עבודה, להתמודד עם הצלחות וכישלונות ולקיים חיי חברה תוך כדי - כל אלה נתנו לי השראה וגם כלים כדי לפתח את המיזם. כיום אני עוסקת בקידום המיזם מכל היבטיו. בזכות הכלים שקיבלתי בטכניון אני יכולה ללמוד תוך כדי תנועה ולהמשיך לקדם את המיזם שלי". האתר זמין בחינם בקישור הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully