וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לחובבי האודיו: מותג האודיו Sonos נוחת (שׁוב) בישראל

18.12.2019 / 15:37

חברת Sonos נוחתת שוב בישראל, עם יבוא רשמי של חברת באג. החברה תשיק את כל סדרת הרמקולים, במחיר התחלתי ותחרותי של 649 שקלים. הרמקולים החדשים זמינים כבר היום בהזמנה מוקדמת

מערכת רמקולים של חברת סונוס Sonos. Sonos,
מערכת רמקולים של חברת Sonos/Sonos

מותג האודיו סונוס הוא בין המוכרים ביותר בעולם האודיו, וכעת הוא מושק מחדש באופן רשמי בישראל עם מגוון רחב של רמקולים ומערכות. החברה, הפועלת ברחבי העולם מאז 2002, מתמקדת בעיקר באקוסיסטם שפיתחה עבור המוצרים שלה ודאגה להדגיש באירוע שערכה הבוקר (רביעי), כי היא עדיין, בבסיסה, חברת תוכנה שמייצרת רמקולים. הממשק הייחודי מציע גישה ליותר מ-100 שירותי סטרימינג - מוסיקה, ספרי-שמע, פודקאסטים, רדיו ועוד והכל תחת האפליקציה של סונוס. החברה אף מאפשרת לחבר את הרמקולים שלה לכדי מערכת אחת, כך שתוכלו להרכיב גם מערכת סראונד באמצעותם.

בניגוד לרמקולים אחרים שמתחברים על ידי בלוטות', הרמקולים של סונוס פועלים על ידי קישורית אינטרנט אלחוטי. בחברה טוענים כי הבחירה להשתמש בטכנולוגיית האינטרנט האלחוטי היא ברורה מכמה סיבות, כשהבולטת מביניהן היא היכולת להתנתק מהסמארטפון ולאפשר לרמקולים עצמם להתחבר ישירות לשירותי המוזיקה ולהזרים מוזיקה. סיבה נוספת היא איכות האודיו, שכן ניתן להזרים מהרשת מוזיקה באיכות גבוהה יותר מאשר בחיבור בלוטות'. עוד בסונוס שוקדים רבות על שיפור איכות האודיו בכל דגם, וכן להבטיח שהמוזיקה, הסרטים והסדרות האהובים עלינו ישמעו כפי שיוצריהם התכוונו. כדי לעשות זאת, החברה מפתחת מוצרים בשיתוף קהילות יוצרים, מפיקים, עורכים מוזיקליים זוכי פרסים ובעלי שם עולמי.כאמור, הרמקולים פועלים באופן עצמאי או כמערכת מסונכרנת והם בנויים לשילוב במגוון חדרי הבית.

בין הרמקולים הזמינים בישראל תוכלו למצוא את ה-One, שבעל עיצוב קומפקטי על מנת להתאים את עצמו לכל חלל, תמורת 890 שקלים או 849 שקלים בהזמנה מוקדמת. עוד תוכלו למצוא גם את ספינת הדגל של החברה, ה-Play:5 תמורת 1,999 שקלים או 1,899 שקלים בהזמנה מוקדמת. את סאונד בר ה-Beam של החברה תוכלו לרכוש תמורת 1,699 שקלים או 1,599 שקלים בהזמנה מוקדמת, כשאת רמקול ה-Move, העמיד בפני מים ואבק בתקן IP56 תוכלו לרכוש תמורת אותם המחירים. סאונד בר ה-Playbar, המותאם לדברי החברה לצפייה בסרטים וסדרות עם הטלוויזיה הביתית, ימכר ב-2,999 שקלים או ב-2,899 שקלים בהזמנה מוקדמת והסאבוופר האלחוטי של החברה ימכר תמורת 2,849 שקלים או 2,749 שקלים בהזמנה מוקדמת. כל המוצרים זמינים לרכישה כבר עכשיו דרך רשת החנויות באג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully