וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב, החברה והדמעות: המתיחה המוגזמת של גל זהבי

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס

23.12.2019 / 8:18

היוטיובר חי ברשת והימים שבהם היה קצת אובססיבי ללייקים גרמו לו לחצות את הגבול לא פעם. היום הוא כבר במקום אחר לגמרי וגם החברה סלחה

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: דפי מקל

הייתה תקופה שגל זהבי, יוטיובר וכוכב רשת, לא תמיד ראה את האצבעות של כף היד כי הסמארטפון תמיד הסתיר. מתוך 14 שעות שהוא היה ער ביממה הוא היה 6 מהן באינסטגרם. היום ב"מוגזם" הוא מספר לנו איך מבן אדם שכמעט הפך לדמות וירטואלית וכל הזמן חיפש את מה שוויראלי, הוא הפך למישהו כבר מבין שיש חיים שם בחוץ.

"פעם הייתי ממש אובססיבי, עושה ריפרש כל שנייה לראות מה קורה עם הלייקים", מספר גל. "נקודה שאני חושב שהגזמתי בה ממש? חבר מאוד מאוד טוב שלי התחתן לפני כמה חודשים, הייתי עם הטלפון ותיעדתי את הרגע ואז באיזשהו שלב הוא אמר לי 'תיהנה מהרגע, שחרר את הטלפון', זה צבט לי אחרי זה, הבנתי שבמקום ליהנות מהרגע, התעסקתי באינסטגרם. הייתי מוותר על זה היום".
גל נמתח לא פעם על ידי בת זוגו עמנואל, אז הוא החזיר לה באופן קצת מרושע. "הבאתי כלב", הוא מספר, "אחרי שנקשרנו קצת לכלב אמרתי לה שעבדתי עליה ושהכלב של חברה טובה והוא חוזר אליה. עמנואל התחילה לבכות. באותו רגע חציתי איזשהו גבול. אל תתעסקו במספרים האלה, הם לא אמיתיים, חשוב לדעת לשים גבול".

לכל כיף יש גבול

אם אתם מזהים הגזמה אצלכם או אצל אחד מהקרובים אליכם, בין אם זה באכילה או בתחומים אחרים, כדאי להיעזר באנשי מקצוע בתחום ההתמכרות. אם ההגזמות האלו קשורות לעולם ההגרלות וההימורים - אנחנו כאן כדי לעזור לכוון ולייעץ. הגרלות והימורים הם חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי בעולם, אך לכל כיף יש גבול וצריך לדעת לשחק במידה ולא להפוך להתמכרות. במפעל הפיס החליטו לפעול לכך שאנשים יבינו שההשתתפות צריכה להיות מהנה אך גם מבוקרת ומידתית ולכן מציעים את מגוון הכלים, המידע, העצות, אנשי המקצוע והטלפונים באתר משחקים באחריות של מפעל הפיס שיעזרו לכם להתמודד עם ההשלכות ולהימנע מלהגזים.

נוטים להגזים בהרבה אספקטים של החיים וחושבים שאולי יש מקום לדאגה? כאן תוכלו לקרוא מידע שיעזור לכם

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תומכת ומסייעת ליוצרים ואמנים ומעודדת יצירה אמנותית המונגשת לקהלים וקבוצות שונות ומגוונות.
תכנית מועצת הפיס לתרבות ואמנות דינמית ומשתנה, ומאפשרת למגוון רחב ביותר של אמנים להביע את עצמם ולצמוח בתחומי:
אמנויות הבמה אמנות ועיצוב ספרות קולנוע טלוויזיה וניו מדיה ואמנות בקהילה
מפעל הפיס פועל למען קידום התרבות והאמנות בישראל. בואו להכיר >>

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully