וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתנו לסמארטפון להטעות אתכם: הנר הראשון של חנוכה הוא היום

22.12.2019 / 12:30

מתכוננים לחנוכה והסמארטפון הראה לכם שהחג בכלל מחר (שני)? אתם לא לבד. היומן באנדרואיד ובאייפון מציג כי הנר הראשון של חג החנוכה בכלל מתקיים מחר, אולם מדובר בטעות והחג מתחיל היום. כך תתקנו את הטעות ביומן הסמארטפון

שרוטונים

גם אצלכם היומן בסמארטפון הראה שנר ראשון של חנוכה הוא בכלל ב-23 בדצמבר? אתם לא לבד ומדובר בטעות. לוחות השנה בסמארטפונים הם כנראה מקור המידע העיקרי שלכם למועדי חגים ופגישות יומיומיות, אולם בחג החנוכה הקרוב, הסמארטפון עלול להטעות אתכם, ובענק. על פי לוח השנה של האייפון, היום הראשון של חנוכה יתקיים רק מחר (שני). כך נכתב גם בלוח השנה במכשירי האנדרואיד, כשבכלל לוחות השנה, היום האחרון של חנוכה הוא ביום שני, ה-30 בדצמבר. עם זאת, מבדיקה קצרה באינטרנט עולה התמונה האמיתית והמדויקת - הנר הראשון של חנוכה הוא הערב (ראשון), בעוד שהנר האחרון של חנוכה יתקיים גם הוא ביום ראשון, ולא ביום שני כמו שכתוב בלוח השנה שבסמארטפון. כלומר, בעוד שבחגים אחרים היומן נוהג להציג את ערב החג בחגים כמו פסח, ראש השנה ועוד, הפעם, היומן לא מציג את ערב חג חנוכה, מה שיוצר בלבול שהדלקת הנר הראשון הינה מחר.

לוח השנה באייפון מראה תאריך לא נכון ליום הראשון של חג החנוכה. צילום מסך
לוח השנה באייפון לא מראה את ערב חג החנוכה ומטעה את המשתמשים/צילום מסך

כך תוסיפו את החגים ללוח השנה שלכם

חשוב לציין שברוב החגים, לוח השנה של הסמארטפון נוהג לדייק ואף לרשום ולהבדיל את ערבי החג מימי החג הרגילים. עם זאת, במקרה של חג החנוכה, שכאמור יחול כבר הערב, מנהלי לוחות השנה לא עשו זאת. במידה ותרצו להוסיף לוח שנה עברי ללוח השנה הכללי שלכם באנדרואיד, היכנסו להגדרות לוח השנה ותחת לשונית "כללי" מצאו את "יומן חלופי". לאחר שתבחרו ברשימה שנפתחה בלוח שנה עברי ותלחצו על שמור, תוכלו לראות גם את התאריכים העבריים לצד התאריכים הלועזיים. באייפון תוכלו לעשות זאת על ידי כניסה להגדרות, ואז ללוח שנה, ומשם ללוחות שנה משניים. שם תוכלו להוסיף את לוח השנה העברי. על מנת להוסיף את תאריכי החגים, היכנסו ללוח השנה, ותחת היומנים המופיעים אצלכם, לחצו על יומנים אחרים, הוספה, ואז על יומנים שעשויים לעניין אותך. משם סמנו את יומן ה"חגים" ולחצו על שמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully