וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולטי מיליונר: יוטיובר בן 8 שהרוויח השנה 90 מיליון שקלים

23.12.2019 / 7:09

כמה אתם הרווחתם השנה מיוטיוב? היוטיובר בן ה-8, רייאן קאג'י עלה לכותרות לאחר שדווח כי היה יוצר התוכן המרוויח ביותר בשנת 2018 בפלטפורמה. כעת הוא חוזר שוב לראש הרשימה, ומדווח כי כאחד מהיוטיוברים שהרוויחו הכי הרבה בשנה החולפת

צילום: יח"צ

בוידאו: יוטיוב פרימיום

בשנה שעברה, היוטיובר רייאן קאג'י עלה לכותרות לאחר שדווח כי היה יוצר התוכן המרוויח ביותר בשנת 2018 בפלטפורמה - וכל זאת, כשהוא בן 7 בלבד. כעת, שנה לאחר מכן, היוטיובר חוזר שוב לכותרות, והפעם עם שיא רווח חדש של כ-90 מיליון שקלים בעודו רק בן 8. אחד המגזינים הגדולים בעולם, פורבס, דיווח לאחרונה על יוצרי התוכן ביוטיוב המרוויחים ביותר, ומנה את קאג'י בראש הרשימה, מה שהותיר רבים בתהייה כיצד ילד בן 8 מצליח לצבור סכומי כסף גבוהים שכאלו מפלטפורמות שיתוף הסרטונים. לעמוד היוטיוב של הכוכב הצעיר, Ryan's World, נרשמו כבר כ-23 מיליון משתמשים. בכל הנוגע לצפיות, ערוץ היוטיוב שלו זכה כבר לכמעט 35 מיליארד צפיות.

לשם ההשוואה, ערוץ היוטיוב הגדול ביותר בעולם הינו של פליקס שלברג עם מעל ל-102 מיליון משתמשים רשומים, אולם גם הוא לא מצליח להגיע לנתון הצפיות של קאג'י, עם 24.3 מיליארד צפיות בלבד. משפחתו של קאג'י, שמקורה במדינת טקסס שבארצות הברית, החלה לפרסם סרטונים שלו ביוטיוב כשהיה בן 3, ומאז הערוץ בצורה מפתיע למדי הודות לביקורות שלו על צעצועים. היום, כמעט 5 שנים לאחר מכן, הוא מייצר גם סרטונים עם ניסויים מדעיים וכן סרטוני לימוד עבור המעריצים שלו. הרווחים, מן הידוע, מגיעים כתוצאה מפרסומות שריאן משתמש בהם בסרטונים שלו, שכן כל אחד מהם מייצר מיליוני צפיות. מגזין פורבס אף חשף כי ליוצר התוכן הצעיר יש קו שלם של ביגוד וצעצועים המורכב ממעל ל-200 פריטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כמו כן, הודות לפופולריות העצומה של קאג'י בפלטפורמה, הוא זכה גם לסדרה משלו בניקולודיאון, ושמועות מצביעות גם כי חתם עסקה עם רשת Hulu האמריקנית. וזה רחוק מאוד מלהסתיים, שכן משפחתו של היוצר צפויה גם להפוך את ערוץ היוטיוב כולו למותג גדול בהרבה עם עוד עשרות מוצרים שיגיעו בקרוב לאמזון ורשת החנויות האמריקנית טרגט. זה עלול להגדיל באופן משמעותי את הכנסותיו בשנה הבאה. שאר יוצרי התוכן ברשימה כוללים את "דוד פרפקט" עם רווחים של כ-69.5 מיליון שקלים, נסטיה בת ה-5 עם רווחים של כ-62.5 מיליון שקלים, רט ולינק עם רווחים של כ-60.8 מיליון שקלים וג'פרי סטאר עם רווחים של כ-59 מיליון שקלים. פיודיפיי הגיע רק למקום השביעי ברשימה עם רווחים של כ-45.2 מיליון שקלים בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully