וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישוחרר בתוך זמן קצר": פיצ'ר "מצב חושך" צפוי להגיע בקרוב לווטסאפ

26.12.2019 / 12:30

מצב חושך הגיע לאנדרואיד 10 ולאייפונים בגרסת iOS 13 והוא מאפשר חסכון משמעותי בסוללה, לצד צפייה נוחה יותר בחושך. עם זאת, המצב דורש התאמה של האפליקציות השונות, וכעת נראה כי ווטסאפ צפויה לשחרר בזמן הקרוב את העדכון שתומך ב"מצב חושך"

עריכת וידאו: ניר חן

בוידאו: מייקי לוי על פרסומות באפליקצית ווטסאפ

הפיצ'ר שמשתמשי ווטסאפ חיכו לו סוף סוף מגיע: התמיכה של ווטסאפ במצב חושך צפויה להגיע בעדכון הקרוב. חברת פייסבוק, הבעלים של ווטסאפ, הציגה את הפיצ'ר לפני מספר חודשים, אך לא מסרה תאריך או צפי מתי הפיצ'ר המיוחל ישוחרר. כעת אתר WABetaInfo מפרסם כי העדכון כבר מוכן למכשירי האנדרואיד וצפוי להגיע בזמן בקרוב, בעוד שהעדכון לאייפון דורש עבודה נוספת. "זה משהו שווטסאפ יכולה לתקן בתוך 15 דקות", אמרו באתר. "הבעיה האמיתית היא שאנחנו לא יודעים מתי היא תעשה זאת".

מצב החושך נועד כדי להקטין את החשיפה לאור, בעיקר בעבודה בחושך, ולגרום לעיניים להתאמץ פחות. עוד המצב חוסך בסוללה בצורה משמעותית, בסמארטפונים עם מסך OLED כמו אייפון X ומעלה. מדובר בחיסכון סוללה משמעותי שיכול להגיע לעשרות אחוזים ביום. משתמשים רבים בעולם ממתינים לפיצ'ר, ויש גם כאלו שלא יכלו להמתין עד שווטסאפ תשחרר את העדכון. אתרים בעולם מדווחים כי נמצא באג שמאפשר את הפעלת מצב חושך, אך הוא פועל רק באנדרואיד 10 ומתבצע באמצעות שליחת קישור יוטיוב מסויים. ובנוגע למתי הפיצ'ר יהיה זמין, מווטסאפ נמסר כי היא לא מגיבה בנוגע לעדכונים עתידיים.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully