וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים העשירים של האינסטגרם שברו את חג המולד

29.12.2019 / 0:15

הם כבר הראו ראוותנות בכל יום אפשרי אחר של השנה, אז הילדים העשירים של האינסטגרם מוציאים לכם את העיניים גם בכריסטמס: החל מגרירת עצי אשוח במכוניות ספורט, ריזורטים מעלפים, מטוסים פרטיים ודובי שיותר גדול מכם

Rich Kids of Instagram

בזמן שרוב האנשים ברחבי העולם הנוצרי מחכים לחזור הביתה כדי לחגוג בצניעות את חג המולד, העשירים כבר העבירו את החגיגות להילוך גבוה. החשבון של "הילדים העשירים של האינסטגרם", אותם ילדים שהפכו לשם גנאי להתנהגות ראוותנית, מציג כיצד הם נהנים מחודש דצמבר מנכר עיניים במיוחד, כרגיל, ומראים את העושר שלהם (או יותר נגון - של ההורים שלהם) באינסטגרם.

אפילו עץ האשוח שלהם נוסע בסטייל על גג רכב הספורט. וברגע שהם בבית, במקום לתלות קישוטים מאובקים, הם שמים עליו את הדברים הטובים ביותר שכסף יכול לקנות. כשהם נוסעים הביתה לחג, הם מסתמכים רק על טיסות במחלקה ראשונה או במטוסים פרטיים שיובילו אותם ליעדם. וניחשתם נכונה, הילדים האלה לא יסעו לארורחה משפחתית אצל סבתא, אלא לריזורטים של חמישה כוכבים או לבית המלון הטוב ביותר של ניו יורק או אולי לשמש החמה של ברבאדוס. ואלה שכן מגיעים הביתה רוצים להשוויץ בטירה שהם גרים בה, כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully