וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז זו הסיבה שהייתי צריך מעיל עם מנגנון חימום

2.1.2019 / 8:15

מעיל עם מנגנון חימום שמופעל דרך סוללה ניידת? מי צריך את זה בחורף הישראלי? דוד רוזנטל היה ספקן, עד שבערב יפואי קר גילה את התשובה. באירופה עפים על זה, ויש, מסתבר, סיבה

החורף הישראלי הוא, כידוע, לא בדיוק חורף, אבל המחירים הזולים של טיסות הלואו-קוסט הניעו יותר ויותר אנשים לטוס בשנים האחרונות לאירופה בחודשים הקרים. איך מתגוננים מפני הקור? ב-Regatta ("רגטה") חשבו על פיתרון שנראה לי בהתחלה מיותר - ואז התברר היתרון הגדול שלו.

מעיל של רגטה. יחצ ממסי,
כפתור של שלושה מצבים שעוזר לווסת את החום/יחצ ממסי

במעיל החדש של רגטה, חברת אופנת מטיילים בריטית שהפכה לפופולרית מאוד באירופה בשלושת העשורים האחרונים, יש מנגנון חימום מובנה. הוא מגיע עם מטען נייד (שיכול לשמש אתכם גם להטענת הטלפון) שמתחבר לכבל USB בכיס הפנימי. דרך לחיצה על המתג בחלק השמאלי העליון תוכלו לבחור בין שלושה מצבי חימום בשלושה אזורים נפרדים. הבד החיצוני דוחה חדירת מים והבידוד התרמי הפנימי גורם למעיל, שלא עבה מאוד בסך הכול, לחמם במידה גדולה בהרבה משציפיתם.

ברמת העיצוב והנוחות המעיל הזה מושלם. הוא אופנתי, יפהפה ומשווה גזרה נאה, ולראיה המחמאות שקיבלתי גם מגדולי הציניקנים הלא-מפרגנים בדרך כלל. הוא שמיש בהחלט למזג אוויר של 3-5 מעלות, אולם היה נדמה לי שבטמפרטורה גבוהה יותר הוא פשוט מיותר. כל זה, עד שבערב גשום אחד הלכתי לאצטדיון בלומפילד. קור, רוח, גשמים, דם, אש ותמרות עשן (פואטיקה מוגזמת, כמובן. המשחק היה משעמם בטירוף). למרבה השמחה זכרתי לקחת את הסוללה, לחצתי על כפתור ההפעלה - והכול נראה ורוד יותר.

אוהדי מכבי תל אביב עם מטריות, גשם, אצטדיון בלומפילד. לירון מולדובן
כשיורד גשם, כולם נרטבים. חוץ מאלה שבאים עם המעיל הנכון/לירון מולדובן

התחושה הראשונית מוזרה. חום נעים מתפשט מאזור החזה השמאלי לכל החלק העליון של הבטן ומרגיש, יותר מהכול, לא טבעי. במשך כל חיי חלמתי על הבגד הזה שיגיע עם מיזוג אוויר מובנה ויחסן אותי מהלחות העצבנית של אוגוסט. זה אמנם לא קרה ומי יודע מתי יקרה, אבל הנגטיב, הבגד הזה שיש לו חימום, כבר כאן. פתאום, באמצע האצטדיון כשאני מחוסר כל הגנה אחרת, הרגשתי חם. ממש חם.

עקב האכילס במוצר הזה הוא הרוכסן. ייתכן שזה רק המעיל שלי שהגיע כך במקרה, אבל הריצ'רץ' שלו לא נסגר חלק. היו לי לא מעט מאבקים איתו, עד שהתרגלתי והבנתי את השטנץ. קצת פוגם בחוויה, ועדיין - בלילה קר שווה להתמודד גם עם ריצ'רץ' בעייתי, משום שזה פשוט עולם אחר. עם שכבת איטום עבה ו-100 אחוז בד פוליאסטר, הוא לא נספג במים ומתייבש במהירות גם אחרי גשם כבד. על פי הוראות היצרן אפשר לכבס אותו (כמובן, לא לשכוח להוציא לפני כן את הסוללה), אבל ספק אם אנסה את זה בעתיד הקרוב.

ברשת חנויות ממסי היבואנית המעיל של רגטה עולה 700 שקל, בהחלט לא מחיר ששווה לכל נפש, אבל אם אתם מטיילים הרבה, בעיקר בחו"ל, עובדים בחוץ או משועממים מספיק כדי ללכת לכדורגל בערב גשום של אמצע השבוע, זו יכולה להיות השקעה לא רעה. אפילו בחורף הקצר שיש לנו כאן בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully