וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר של 7,999 שקלים: סמסונג משיקה את הסמארטפון המתקפל בישראל

6.1.2020 / 10:04

על חדשנות משלמים? חברת סאני, יבואנית סמסונג בישראל, הודיעה כי בעוד שבועיים תתחיל למכור את ה-Galaxy Fold, הסמארטפון המתקפל הראשון של סמסונג. גם בישראל, בדומה לעולם, המחיר יהיה גבוה ויעמוד על 7,999 שקלים

מייקי לוי

חברת סאני, יבואנית סמסונג הרשמית בישראל, הודיעה על הגעתו לישראל של הסמארטפון הגמיש Galaxy Fold. הסמארטפון הושק במקביל להשקת ה-S10 אשתקד, ובעוד כשבועיים (ה-20 בינואר), הסמארטפון יגיע לישראל בצורה רשמית, אך בכמות מוגבלת. כמו בעולם, גם בישראל מחירו צפוי להיות גבוה משמעותית משאר הסמארטפונים, ומחירו יעמוד על 7,999 שקלים לדגם 512 גיגה. עוד בערכת המכשיר מצורף כיסוי ייעודי, ואוזניות Galaxy Buds. בסאני החלו רישום מוקדם בעלות של 499 שקלים.

ה-Fold כולל שני מסכים: הראשי בעל 7.3 אינץ' גמיש והשני של 4.6 אינץ'. גרסת האנדרואיד המותאמת מאפשרת מעבר חלק בין מצב מקופל למצב שטוח. עוד הוא כולל את מערך הצילום המורכב ביותר של החברה כשבסמארטפון 6 מצלמות בסך הכל. בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום משולש הכולל שלושה חיישנים - האחד עם עדשת 16 מגה פיקסל רחבה עם מפתח צמצם של f/2.2, השני עדשת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם משתנה f/1.5 ו-f/2.4 והשלישי 12 מגה פיקסל לצילומי טלפוטו עם מפתח צמצם של f/2.4. מערך הצילום הקדמי כולל מערך צילום כפול הזהה לזה שבגלקסי S10 פלוס ועדשת ה-10 מגה פיקסל היא זו שתישאר פעילה כשהמכשיר מקופל.

למרות שהושק בפברואר 2019, במקביל להשקת ה-Galaxy S10, בסמסונג בחרו שלא להציגו בפני העיתונאים, והציגו אותו מבעד לזכוכית. כמה חודשים מאוחר יותר, הגרסאות הראשונות הגיעו אל עיתונאים בעולם, והם דיווחו כי הסמארטפון נהרס בקלות. סמסונג דחתה את ההשקה המתוכננת, וביצעה מקצה שיפורים מקיף למסך שדווח כי נשבר בקלות רבה. רק בספטמבר 2019, כשבעה חודשים אחרי ההשקה, הענקית הקוריאנית אפשרה לקהל הרחב להתנסות בסמארטפון והודיע כי יחל להימכר בקוריאה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully