וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנדבנית הערומה" הציעה תמונות עירום שלה לכל מי שיתרום לנזקי השריפות באוסטרליה - ונחסמה מאינסטגרם

7.1.2020 / 0:12

כוכבת הרשת הציעה לשלוח תמונות עירום שלה לכל מי שיתרום לפחות עשרה דולרים לרשימת ארגוני הצדקה העוזרים להילחם בנזקי השריפה באוסטרליה. על אף שבאינסטגרם חסמו אותה ומשפחתה לא מדברת איתה, היא המשיכה במאבק: "לחיי הקואלות!" - וגייסה סכום מדהים

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

בווידאו - "השריפות יבערו עוד חודשים": אוסטרליה מתרגלת למציאות חדשה. 25 בני אדם נהרגו עד כה, וכ-67 אלף איש נאלצו להתפנות מביתם בשל שריפות הענק

הדוגמנית קיילין וורד, בת 20 מלוס אנג'לס, צפתה כמו כולנו בגל השריפות שפוקד את אוסטרליה בימים האחרונים והזדעזעה. בניגוד אלינו, היא החליטה לעשות מעשה ולגייס כספים לטובת ארגוני הצדקה המסייעים להילחם בנזקי השריפה. בעוד הטניסאית אשלי בארטי הודיעה שתתרום את כל כספי הזכייה שלה מטורניר בריסביין כדי לסייע במטרה, לוורד הצעירה לא היה את סכום הכסף הנדרש לתרומה משמועתית. מהר מאוד עלה במוחה רעיון יצירתי במיוחד והיא פתחה בקמפיין ויראלי לגיוס כספים. ומה יצא לתורמים מכך? לכל מי שיתרום לפחות עשרה דולרים לאחד מארגוני הצדקה והסיוע באוסטרליה - היא תשלח תמונות עירום שלה. מפקפקים ברעיון שלה? אז שימו לב: וורד הצליחה בימים ספורים לגייס עד כה סכום של מיליון דולרים (!) - וכל זה רק מאנשים שרצו לראות אותה עירומה.

הדוגמנית, המכנה עצמה "הנדבנית העירומה" סיפרה ל"באזפיד" איך הכל התחיל: "ראיתי את כל ההודעות בטוויטר על גל השרפות באוסטרליה וחששתי שאין מספיק סיקור תקשורתי בנושא ושלא הרבה אנשים תורמים. אז היה לי רעיון". וורד כבר מכרה בעבר תמונות עירום שלה ברשת, אז למה שלא תעשה זאת למטרות צדקה? ב -3 בינואר, היא צייצה כי כל מי שישלח הוכחה שהוא תרם לפחות 10 דולרים לרשימת ארגוני צדקה אוסטרלים, יקבל תמונות עירום שלה בהודעה פרטית. מהר מאוד הציוץ שלה הפך לויראלי עם יותר מ-40 אלף ציוצים מחדש ותיבת ההודעות שלה הוצפה באלפי צילומי מסך. "ציפיתי לגייס אולי אלף דולר, אבל זה הפך לטירוף", היא סיפרה.

הדוגמנית קיילין וורד גייסה תרומות לנזקי השריפה באוסטרליה. טוויטר, צילום מסך
הדוגמנית קיילין וורד גייסה תרומות לנזקי השריפה באוסטרליה/צילום מסך, טוויטר

כך זה התחיל:

כשהבינה מול מה היא עומדת, היא שכרה צוות של ארבעה אנשים שיעזרו לה למיין את אלפי ההודעות שקיבלה. יחד הם עבדו מסביב לשעון כדי לאמת את אישורי התרומה ולהשיב בתמונות העירום כפי שהובטח - עד שהגיעה לתרומות בסך מיליון דולרים ולא הצליחה לעמוד יותר בעומס. להפתעתה, גם התגובות ברשת היו לרוב חיוביות להפליא. "כל מה שיש לי לומר זה שלא כל הגיבורים לובשים בגדים", צייצה אחת בטוויטר.

אבל לא הכל עבר חלק. הראשונה ששמה לה רגליים בדרך למטרה הייתה דווקא רשת האינסטגרם, שהחליטה ככה פתאום לחסום את החשבון שלה. על אף שאת הקמפיין היא ניהלה בכלל דרך הטוויטר, השמועה הגיעה למנהלי אינסטגרם, שם יש לה כ-50 אלף עוקבים, ואלה החליטו לסגור לה את החשבון בטענה שהפרה את כללי הפלטפורמה בהצגת "תוכן מיני". בשבת האחרונה וורד פרסמה שחשבון האינסטגרם שלה נחסם, על אף שלדבריה לא הפרה את הכללים. היא ניסתה גם לפנות לאינסטגרם כדי לקבל פרטים נוספים, אך אלו לא מסרו את תגובתם - לא לה ולא לבקשת חדשות "באזפיד". מאז צצו באינסטגרם חשבונות מזויפים של וורד שניסו לרכב על גל ההצלחה שלה, אך היא מיהרה לצייץ שכל הפרופילים החדשים מזויפים.

וורד מודיעה שאינסטגרם סגרו לה את החשבון:

ועל הפרופילים המזויפים:

ואז היא פתחה גם טיקטוק

@radkaylen1

Hi, I'm Kaylen Ward, the N*ked Philanthropist #foryou

♬ original sound - radkaylen1

אחרי אינסטגרם, היו אלה בני משפחתה שסירבו לדבר איתה. היא צייצה על מצוקתה בטוויטר: "האינסטגרם שלי נסגר, המשפחה שלי מתנערת ממני והבחור שאני אוהבת לא מדבר איתי בגלל הציוץ הזה, אבל פאק איט, הצילו את הקואלות!".

וורד סיפרה כי בנוסף לדאגה שלה לאסון השריפה באוסטרליה והשפעתו על הסביבה, מדובר בנושא שקרוב מאוד ללבה. בקיץ האחרון נאלצה משפחתה לברוח משריפת יער בקליפורניה, שהתפרסה על שטח של יותר מ-200 אלף דונם והובילה לשמונה הרוגים. המשפחה נאלצה ללון בבית סירה במשך מספר ימים, בלי לדעת אם ביתם ישרוד את השריפה. למרבה המזל הוא שרד, אולם רבים מבתיהם של שכניה לא. וורד סיכמה: "יצא לי לראות מקרוב אנשים שנפגעו מאסון שכזה. זה המינימום שאני יכולה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully