וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מיליארד הודעות: ווטסאפ מפרסמת את נתוני ההודעות ערב השנה החדשה

7.1.2020 / 6:25

שיא ההודעות של ווטסאפ נשבר: במהלך ערב השנה החדשה, ווטסאפ דיווחה על מעל ל-100 מיליארד הודעות שנשלחו בפלטפורמה. עוד פרסמה נתונים על קבצי מדיה לרבות תמונות שנשלחו. למרות העומס הגדול, ווטסאפ המשיכה לעבוד ללא שום תקלה

עריכת וידאו:ניר חן

בוידאו: מייקי לוי על הונאות בווטסאפ

100 מיליארד הודעות תוך 24 שעות: ווטסאפ חשפה כי ערב השנה החדשה וסוף העשור, היה גם היום בו נשלחו הכי הרבה הודעות, אי פעם, בתולדות הפלטפורמה. מדובר בשיא משמעותי עבור החברה, שכן 10 שנים מאז שהוקמה, כאמור, מעולם לא נרשמה תעבורה גדולה כל כך של הודעות ביממה בודדת. נתון מעניין נוסף הינו זה שמשתמשי האפליקציה בבריטניה היו אחראים ללא פחות מ-900 מיליון הודעות מתוך 100 המיליארד שנשלחו. מדובר ב-0.9 אחוזים מכלל ההודעות שנשלחו באותו היום. מה שעוד יותר מפתיע, זה שהפלטפורמה עבדה ללא שום תקלה או עיכוב. ווטסאפ זמינה ברוב המדינות בעולם, מלבד סין, שמונה כמיליארד ו-386 מיליון תושבים, ועדיין מצליחה לשמור על נתון מרשים של מיליארד וחצי משתמשים פעילים מדי חודש ומיליארד משתמשים פעילים מדי יום.

"כפי שאתם בטח יודעים, אנשים ברחבי העולם חגגו את ערב השנה החדשה והעשור החדש עם חברים ובני משפחה. אולם, אלה שלא הצליחו לחגוג עם אנשים קרובים, כמו חברים או משפחה, באופן אישי, פנו לסמארטפונים שלהם, על מנת לשלוח ברכות לכבוד החגיגה", הסבירו בווטסאפ. מספר ההודעות מהווה נתון מרשים במיוחד, ובחישוב פשוט, מדובר במספר הודעות הגדול פי 13.3 מאוכלוסיית כדור הארץ כולה. עוד מספר ההודעות גדול פי 65.9 ממספר אתרי האינטרנט הקיימים ברשת ופי 83.3 ממספר המכוניות הקיימות בעולם. כמו כן, בווטסאפ שיתפו כי נשלחו 12 מיליארד תמונות, מרחבי העולם, במהלך ערב השנה החדשה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ווטסאפ לוגו. AP, AP
ווטסאפ/AP, AP

עם זאת, חשוב לציין שווטסאפ לא יכולה לחשוף בדיוק אילו הודעות נשלחו באותו היום. "ההצפנה מקצה לקצה שאנו מציעים בפלטפורמה מבטיחה שרק המשתמש והאדם שאיתו הוא מתקשר יכולים לקרוא מה נשלח, ואף אחד אחר - אפילו לא ווטסאפ", אמרו בחברה. "למרות זאת, נראה הוגן להניח שחלק גדול מההודעות שנשלחו ב-31 בדצמבר איחלו למישהו 'שנה טובה'", הוסיפו. בשבוע שעבר דיווחנו כי בווטסאפ צפויות להגיע תכונות חדשות כמו מצב החושך והודעות שמוחקות את עצמן באופן אוטומטי. עוד האפליקציה תאפשר חיפוש על פי תמונה על מנת להילחם בתופעת הפייק ניוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully