וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקונים בחינם ללא הגבלה ותיקון מסך בהשתתפות נמוכה: אידיגיטל משיקה ביטוח חדש לאייפון ולאייפד

רשת אידיגיטל, יבואנית אפל הרשמית בישראל, השיקה השבוע ביטוח חדש למכשירי האייפון והאייפד. מדובר בביטוח שנתי ללא השתתפות עצמית, למעט תיקון מסך (בהשתתפות עצמית מקסימלית של עד 560 שקלים לאייפון 11 פרו מקס). הביטוח זמין כבר עכשיו במגוון חנויות הרשת

חנות אידיגיטל. יח"צ,
משיקה ביטוח חדש בעלות נמוכה יחסית./יח"צ

רשת אידיגיטל, יבואנית מוצרי אפל הרשמית בישראל, השיקה השבוע את שירות iDigital Care Gold. מדובר בביטוח שנתי לאייפון ולאייפד בתשלום חודשי קבוע (עם התחייבות לשנה) הכולל תיקונים ללא הגבלה וללא עלות, למעט שבר מסך שבו תיגבה השתתפות עצמית. התיקונים יבוצעו במעבדת הרשת, שהינה נחשבת למעבדה הרשמית של חברת אפל. איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית iDigital: "שירות הביטוח אטרקטיבי במיוחד ומאפשר לאייפוניסטים להיות מוגנים ובטוחים בעלות נוחה ושווה לכל כיס . שירות זה מצטרף למגוון השירותים המיוחדים שלנו המוצעים ללקוחות רשת iDigital לרוכשי אייפון במסגרת חנות אחת לכל המוצרים והשירותים.

התשלום עבור הביטוח החודשי ינוע בין 40 ל-45 שקלים לחודש, ויאפשר תיקון כל התקלות ללא השתתפות עצמית או תשלום נוסף, למעט תיקון מסך שיהיה בחינם לאייפון 8 ויעלה עד 560 שקלים באייפון 11 פרו מקס. באידיגיטל ציינו כי חלק גדל מהצרכנים רוכש את הביטוח לאייפון אצל חברות הסלולר במסגרת התשלום על הקו הסלולרי ואינו מודע לגובה ההשתתפות העצמית שתידרש ממנו בכל מקרה של תקלה. עוד הוסיפו כי בחלק מהחברות, אף יש השתתפות עצמית בגובה של אלפי שקלים לשבר מסך בתקופת הקנייה הראשונה.

למחירון המלא של הביטוח לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • אידיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully