וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל גילה שאשתו בוגדת בו באמצעות סרטון שהופץ ברשתות החברתיות

6.2.2020 / 0:01

גבר בסין גילה לתדהמתו שסרטון של אשתו מתקלחת הופיע לפתע בחשבון של אחד מחבריהם לעבודה והחליט לפנות למשטרה. והוא לא היחיד שגילה את מעלליה בטעות

מערכת "אסור לפספס"

בעל תפס את אשתו בוגדת בו עם חבר משותף שלהם לעבודה, אחרי שמצא סרטון עירום שהיא שלחה לו. הסרטון הופץ ברשתות החברתיות על ידי המאהב לכאורה, כך מסרה המשטרה לתקשורת המקומית, כשעל פי ההערכה המאהב עשה זאת כאקט נקמה לאחר שלטענתו לא ידע שהאישה עמה ניהל רומן היא בכלל נשואה.

הבעל, שזוהה בתקשורת בשם צ'יאו צ'יאה קיבל מידע על הסרטון שהופץ באפליקציית ההודעות הסינית WeChat. צ'יאה, שגר בעיר האנגז'ו, מצא את הסרטון שנקרא "בודקת את טמרפטורת המים", בחשבון של חברו. הסרטון מראה את אשתו, צ'יאו קין, כשהיא מסתכלת על המצלמה בעוד היא מתקלחת לבדה. צ'יאה וקין עובדים ביחד והפוסט הועלה על ידי חברם לעבודה, צ'יאו לי. הבעל ההמום וזועם פנה מיידית למשטרה.

לאחר חקירה, השוטרים בתחנת המשטרה שבעיר הצליחו לחשוף שלי העלה את הסרטון מתוך רצון לנקום באשה, איתה ניהל רומן. שן צ'ימינג, השוטר שטיפל בפרשה, סיפר להאנגז'ו טי.וי, ששלושת המעורבים הם בני אותה עיר ועובדים באותה חברת תחבורה ושלושתם באזור גיל 40. הוא סיפר שקין יצאה עם שני הגברים במקביל והחליטה להתחתן בסוף עם צ'יאה בשנה שעברה, אך היא שמרה על קשר מיני עם לי לתקופה מסוימת, בלי שהיא סיפרה לו שהיא וצ'יאה התחתנו.

כשהוא מאוהב מעל הראש בקין, לי התגרש מאשתו בתקווה להתחתן עם אהובתו, רק כדי לגלות שהיא כבר התחתנה עם צ'יאה. בשלב הזה הוא פרסם את הסרטון כדי לנקום. השוטר סיפר שהסרטון צולם לפני שנתיים ונשלח ללי מקין. לי הודה בחקירתו במשטרה שהוא פרסם את הסרטון שנשלח לו ע"י קין מתוך כעס על התנהגותה ואף איים עליה קודם לכן שיפרסם אותו. כשהיא חוששת שהרומן שלה יתגלה, קין, שהייתה בשלבי הריון מתקדם, נכנסה ללחץ נפשי גדול מאוד וילדה לפני הזמן. לי נעצר לעשרה ימים באשמת פגיעה בפרטיות של אדם אחר, כך נמסר על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully