וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בווטסאפ: משתמשים בעולם מדווחים שלא ניתן לשלוח תמונות

משתמשים באפליקציית ווטסאפ ברחבי העולם, מדווחים כי בדקות האחרונות לא ניתן לשלוח קבצי מדיה כמו תמונות וסרטונים. התקלה מורגשת ברחבי העולם, לרבות ישראל ובווטסאפ טרם הגיבו

עריכת וידאו:ניר חן

אפליקציית ווטסאפ קרסה בדקות האחרונות למשתמשים בשל תקלה גלובלית שמנעה שליחה וקבלה של הודעות, ובייחוד תמונות וסרטוני וידאו - כך דיווחו משתמשים ברחבי העולם ובישראל. התקלה החלה בשעה אחת בצהריים וטרם נפתרה. על פי מפת התקלות באתר Downdetector, השיבושים התרכזו בעיקר במדינות אירופה, ארצות הברית ודרום אמריקה. בין המדינות בהן קרסה האפליקצייה נמנות גם מקסיקו, ברזיל, מצרים, לבנון, ארגנטינה, דרום אפריקה, ניגריה, סעודיה, הודו, סינגפור ועוד.

על פי נתוני ווטסאפ, לשירות המסרים הפופולרי בעולם מעל ל-1.5 מיליארד משתמשים ב-180 מדינות. מתוך 1.5 מיליארד המשתמשים, כמיליארד משתמשים פעילים מדי יום כשהודו השוק הגדול ביותר של האפליקציה. רק שם כ-200 מיליון משתמשים ויש המעריכים כי מספר המשתמשים עלה ל-300 מיליון. מדי דקה נשלחות 29 מיליון הודעות ומדי יום נשלחות לא פחות מ-65 מיליארד הודעות.

ווטסאפ קרס 19.01.2020. Downdetector, צילום מסך
מפת הקריסה של ווטסאפ/צילום מסך, Downdetector

לפי שעה, נראה כי פייסבוק מסנג'ר (חברת האם של ווטסאפ) עובדת כשורה, לרבות אפשרות לשליחת תמונות וסרטונים. עוד ניתן להשתמש באלטרנטיבה לווטסאפ, אפליקציית טלגרם שמאפשרת העברת קבצי מדיה באיכות מקסימלית, ללא דחיסה. עם זאת, חשוב לשים לב כי העברת קבצי מדיה ללא דחיסה, עשויה לבזבז את חבילת הגלישה במהירות.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully