וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: תשלום בחנויות דרך השעון החכם

21.1.2020 / 10:43

לראשונה בישראל: החל מהיום ניתן לשלם באלפי בתי עסק, באמצעות השעון החכם של גרמין. המהלך מתבצע בשיתוף פעולה בין גרמין, ישראכרט ומאסטרקארד, שכעת בעלי השעונים התומכים, יכולים להוסיף את כרטיס האשראי אל תוך השעון, ולבצע באמצעותו תשלומים

גרמין פיי Garmin Pay. גרמין, צילום מסך
לראשונה בישראל: תשלומים דרך השעון החכם./צילום מסך, גרמין

מהפכה טכנולוגית בעולם התשלומים בישראל: חברת השעונים החכמים גרמין השיקה בישראל את שירות התשלום הדיגיטלי באמצעות השעון. השירות "Garmin Pay", הושק הבוקר (שלישי) בשיתוף פעולה עם חברת האשראי "ישראכרט", עבור כרטיסי מאסטרקארד בלבד. השירות מאפשר תשלום מאובטח בטכנולוגיית "נטולת מגע" (Contactless) במגוון רשתות ובאלפי בתי עסק, לרבות רשתות הביגוד זארה, H&M, אדידס, נייק, דקטלון ועוד.

"אנו גאים להיות הראשונים בישראל שמאפשרים ללקוחותינו וללקוחות ישראכרט ומאסטרקארד לשלם באמצעות שעונים חכמים" אמר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, נציגתה הרשמית של GARMIN בישראל "היכולת לשלם בנגיעה עבור מוצרים ושירותים, ללא צורך בארנק או בטלפון חכם, היא בשורה שאנו שמחים להביא אל הציבור בישראל, שידוע בחיבתו לטכנולוגיות מתקדמות ולדברים הקטנים שמשפרים את חיי היום יום", הוסיף.

בכדי לבצע רכישה באמצעות הטכנולוגיה, לקוחות ישראכרט שברשותם כרטיס מאסטרקארד, יכולים להזין את פרטי האשראי אל תוך הארנק הדיגיטלי המאובטח ביישום השעון שבסמארטפון. השירות נועד לספק ללקוחות את היכולת לערוך קניות בעזרת שעון חכם בלבד ובצורה המאובטחת ביותר, כך לקוח שיצא לריצה בחוץ, לדוגמא, יכול לרכוש כריך או כוס שתיה ללא צורך באמצעי נוסף מלבד השעון.

"אנחנו מברכים את Garmin על שבחרו להיות הארנק הגלובלי הראשון בישראל ואת ישראכרט על הרצון להוביל את שוק התשלומים המתקדמים ולהצעיד את ישראל צעד נוסף קדימה לעולם ה-EMV. המהלך הנוכחי הינו צעד אחד מיני רבים שמאסטרקארד עושה על מנת לאפשר לצרכנים בישראל לשלם כמו בחו"ל, ואנו צופים ש-2020 תהיה השנה בה השינוי יתפוס תאוצה", אמר עוז עזריה, דירקטור פיתוח עסקי במאסטרקארד.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully