וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הרכב הגדולות בעולם מגיעות לישראל כדי לגייס טאלנטים

ענקיות הרכב הגדולות בעולם נמצאות בישראל ובשנים האחרונות הן הבינו את התפיסה שרווחת בקרב חברות היי-טק גלובליות רבות, כי כוח האדם בישראל הינו מהאיכותיים שיש. כעת נראה כי גם תעשיית הרכב מסמנת את ישראל, ובאירוע מיוחד בשיתוף EcoMotion, הן יגיעו לפה לגייס עובדים

איום הסייבר בתחבורה. ShutterStock, ShutterStock
״בהיי-טק הישראלי חסרים כ-15 אלף עובדים״./ShutterStock, ShutterStock

קהילת EcoMotion המקדמת את תחום התחבורה החכמה והרכב האוטונומי בישראל, בשיתוף עם עיריית תל אביב - יפו, יארחו יריד ייחודי בתחום התחבורה החכמה, במהלכו יצרניות הרכב המובילות בשוק, יגיעו לישראל לגייס עובדים במסגרת יריד "תחבורה להכיר". האירוע יתקיים ב-31 בינואר, בבניין עיריית תל אביב. המחסור בעובדים בתעשיית ההיי-טק הישראלית מורגש ומתעצם משנה לשנה, כשענקיות התוכנה מרחיבות את הפעילות בישראל ומגייסות את העובדים האיכותיים ביותר. רק בשנה שעברה פרסמה רשות החדשות ו-SNC, כי בהיי-טק הישראלי חסרים כ-15 אלף עובדים.

אורלי דהן, מנכ"לית קהילת EcoMotion: "יריד 'תחבורה להכיר' הוא הזדמנות חד פעמית וייחודית להכיר את עולם התחבורה החכמה בישראל ואף להצטרף אליו. יש סיבה מדוע התעשייה הישראלית בתחום הזה היא מהמובילות בעולם- זה בזכות ההון האנושי האיכותי שיש לנו בארץ, ומלבד לחשוף את התעשייה הזאת על כל הצלחותיה, אנחנו מחפשים את המוחות המבריקים, מפתחים מכל העולמות, מומחי סייבר, מהנדסים, חוקרים ועוד.

באירוע יוצגו הטכנולוגיות החדשות והפיתוחים העתידיים בתחום התחבורה החכמה, ויערכו עשרות הרצאות טכנולוגיות על ידי מומחים מהתעשייה שיעסקו בנושאים המרכזיים בה: חשמל ואנרגיה לתחבורה, רכב אוטונומי ומקושר, תחבורה ימית, שירותי ניידות ורחפנים ותעופה, וגם- פיתוח קריירה בעולם מתחדש. בנוסף, יציגו החברות המשתתפות מעל מאתיים משרות פתוחות, ויאפשרו למשתתפים לקבל מידע על התפקידים הקיימים, לשאול שאלות את נציגי החברה ואף להגיש מועמדות במקום.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully