וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו מחויבות להוביל את האינטרנט": סיסקו מציגה את החידושים לשנת 2020

30.1.2020 / 10:43

"המציאה את האינטרנט ואחראית על עתידו". חברת סיסקו קיימה את הכנס השנתי בברצלונה, אליו הגיעו יותר מ-20 אלף אנשים. כדי להבין את כוחה וגדולה של החברה, רק היה צריך להגיע אל הכנס ולראות את ההשקעה האדירה. החברה הכריזה על מספר הכרזות חשובות, שחלקן יצאו מישראל

סיסקו. מייקי לוי, מערכת וואלה
יותר מ-20 אלף אנשים שהגיעו כדי לשמוע על החידושים של החברה./מערכת וואלה, מייקי לוי

"סיסקו בנתה את האינטרנט והיא חברה שמובילה את התחום. יש לנו מחויבות למה שפיתחנו", אמרו לי עובדי החברה במהלך הכנס השנתי שהתקיים בברצלונה ובו הוצגו הפתרונות החדשים, לרבות השבב המהפכני "ליבה" שפותח בישראל. אל האירוע המרשים בגודלו, הגיעו מעל ל-20 אלף אנשים, ובמהלכו החברה חשפה טכנולוגיות חדשות שמתמקדות באינטרנט של הדברים, אבטחת מידע, רשתות ושיתופי פעולה. האירוע נועד כדי לעזור ללקוחות החברה להבין את ההזדמנויות והטכנולוגיות החדשות שסיסקו מציעה. 

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל אמר: "סיסקו לייב 2020 בברצלונה השנה היה מפגן חדשנות מרשים ועם נגיעה של גאווה ישראלית, סיסקו השיקה את פלטפורמת ה-MultiCloud שמאפשרת ללקוחות שלנו לעמוד בקצב השינוי, הצורך להמציא פתרונות עסקיים ושירותים בקצבים מהירים, לצד היותם מוגנים ומאובטחים מסכנות הסייבר. ולנגיעה הישראלית, שזו הסיבה העיקרית שבגינה אני גאה לייצג את סיסקו בישראל, כי מיטב החדשנות שסיסקו מציגה מפותחת כאן, במרכזי הפיתוח שלנו בקיסריה, נתניה, תל אביב וירושלים עם 14 רכישות שסיסקו רכשה לאורך השנים בישראל".

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו. ניב קנטור,
"גאה לייצג את סיסקו בישראל, כי מיטב החדשנות שסיסקו מציגה מפותחת כאן"./ניב קנטור

פותח בישראל: השבב שיפעיל את האינטרנט העתידי

סיסקו מציגה לראווה את השבב שפיתחה חברת ליבה הישראלית שנרכשה ב-2016 על ידי סיסקו. השבב נחשף לראשונה בדצמבר 2019, והוא למעשה השבב ש"יפעיל את האינטרנט של העתיד", כך מוסרים בחברה. בסיסקו מוסרים כי ההשקעה כיום על תחזוקת התשתיות היא פי חמישה מאשר רכישת התשתיות. כך למעשה, השבב יספק פלטפורמה אחת, לרבות מערכת הפעלה, ויוזיל את עלויות התפעול של האינטרנט של העתיד. יתרה מכך, השבב יתמוך במהירויות שעד כה היו בלתי נתפסות בהתחשב בגודלו, כשהוא מסוגל להעביר עד 25 טרה - בייט בשניה.

סיסקו. מייקי לוי, מערכת וואלה
גאווה ישראלית: השבב שיפעיל את "האינטרנט של העתיד"./מערכת וואלה, מייקי לוי

תרגום, תמלול ועוד בזמן אמת: העוזרת הוירטואלית החדשה שתרצו בכל שיחת וידאו

אחד מהחידושים המעניינים ביותר, זהו העדכון ל-Webex, פלטפורמת שיחות הוידאו - קוליות של החברה. משתמשים רבים מכירים אותה בשל האבטחה המרבית שהפלטפורמה מספקת, ומשמשת כאמצעי תקשורת אמין, מאובטח ומוצפן. כעת התוכנה משתדרגת עוד יותר, ותציע תרגום הן באמצעות אודיו והן באמצעות וידאו בזמן אמת, כך שניתן יהיה לשוחח עם קולגות מכל העולם ללא מגבלת שפה. עוד סיסקו חשפה כי מעתה היא תאפשר התממשקות לשירותים נוספים כמו גוגל דרייב, Trello ועוד.

סיסקו. מייקי לוי, מערכת וואלה
העוזרת הוירטואלית שגם אתם תרצו./מערכת וואלה, מייקי לוי

עוד הציגה את פלטפורמת App Dynmics. למעשה מדובר בפלטפורמה חדשה שתוטמע בתוך מגוון רחב של אתרים, בהם בנקים, חנויות אינטרנטיות ועוד. הפלטפורמה תנתח את כל מרכיבי האתר ותזהה אם קיימת תקלה. כך לדוגמה, היא תדע אם משתמש יצא מהאתר בגלל שרכיב מסוים לא עלה, התעכב או לא הגיב כמו שצריך. בעלי האתרים יקבלו חיווי בזמן אמת של התקלה והיכן התרחשה, וכך יוכלו לוודא שחווית המשתמש תקינה. כך לדוגמה, אם משתמש יתקל בבעיות במהלך הזמנת מוצר בחנות מקוונת, הוא עשוי לוותר על ההזמנה והחנות תפסיד לקוח. הפיתרון של סיסקו, מיועד שחווית המשתמש תזרום בצורה חלקה.

הכותב הינו אורח סיסקו בברצלונה

  • עוד באותו נושא:
  • סיסקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully