וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7,999 שקלים והוא שלכם: אנבוקסינג לסמסונג גלקסי פולד

31.1.2020 / 8:47

אחרי המתנה רבה, יבואנית סמסונג, סאני, השיקה בשבוע האחרון את ה-Galaxy Fold, הסמארטפון המתקפל של סמסונג. הוא מגיע עם תג מחיר ממש לא זול, שעומד על 7,999 שקלים, אך הוא מציע לא מעט חדשנות ונראה כי מדובר במכשיר מולטימדיה אולטימטיבי

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

בסרטון: אנבוקסינג ל-Galaxy Fold. (צילום ועריכה: עמית לגו)

הוא כבר כאן! אחרי שהחל להימכר בעולם בספטמבר האחרון, יבואנית סמסונג, חברת סאני, השיקה בישראל את ה-Galaxy Fold, הסמארטפון המתקפל הראשון של סמסונג. הסמארטפון הגיע לישראל בצורה רשמית ובכמות מוגבלת, כשמחירו עומד על 7,999 שקלים לדגם 512 גיגה. אחת מהיחידות הבודדות נחתו על שולחננו במערכות ובאנבוקסינג מפורט בדקנו מה הערכה כוללת ואיך הוא מרגיש. למעשה, מדובר באחד מהמסארטפונים החדשניים ביותר שהושקו בשנה האחרונה, שהצליחו להחזיר את ההתלהבות אל הסמארטפונים, ממש כמו בהשקת האייפון הראשון.

סמסונג גלקסי פולד. עמית לגו, מערכת וואלה!
מכשיר מולטימדיה מנצח./מערכת וואלה!, עמית לגו

ה-Fold כולל שני מסכים: הראשי בעל 7.3 אינץ' גמיש והשני של 4.6 אינץ'. גרסת האנדרואיד המותאמת מאפשרת מעבר חלק בין מצב מקופל למצב שטוח. עוד הוא כולל את מערך הצילום המורכב ביותר של החברה כשבסמארטפון 6 מצלמות בסך הכל. בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום משולש הכולל שלושה חיישנים - האחד עם עדשת 16 מגה פיקסל רחבה עם מפתח צמצם של f/2.2, השני עדשת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם משתנה f/1.5 ו-f/2.4 והשלישי 12 מגה פיקסל לצילומי טלפוטו עם מפתח צמצם של f/2.4. מערך הצילום הקדמי כולל מערך צילום כפול הזהה לזה שבגלקסי S10 פלוס ועדשת ה-10 מגה פיקסל היא זו שתישאר פעילה כשהמכשיר מקופל.

למרות שהושק בפברואר 2019, במקביל להשקת ה-Galaxy S10, בסמסונג בחרו שלא להציגו בפני העיתונאים, והציגו אותו מבעד לזכוכית. כמה חודשים מאוחר יותר, הגרסאות הראשונות הגיעו אל עיתונאים בעולם, והם דיווחו כי הסמארטפון נהרס בקלות. סמסונג דחתה את ההשקה המתוכננת, וביצעה מקצה שיפורים מקיף למסך שדווח כי נשבר בקלות רבה. רק בספטמבר 2019, כשבעה חודשים אחרי ההשקה, הענקית הקוריאנית אפשרה לקהל הרחב להתנסות בסמארטפון והודיע כי יחל להימכר בקוריאה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully