וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מי שחשבתם: מי הוציא את הודעת ההכחשה ל"התאבדות" ונסה בריאנט?

4.2.2020 / 17:00

ביממה האחרונה דווח כי ונסה בריאנט, אשתו של השחקן קובי שנהרג בתאונת מסוק, שמה קץ לחייה. היום פורסם כי היא הגיבה לשמועות ואמרה: "אני בחיים, אל תמציאו שטויות". אתרים בעולם מיהרו לדווח על כך, אלא שכעת התברר כי מדובר בחשבון טוויטר מזויף

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

רבים האמינו שונסה בריאנט, אלמנתו של קובי בריאנט, "יצאה מהמחתרת" בעקבות דיווחים כוזבים על כך שהתאבדה, אולם כעת נראה שהציוץ שלה פורסם, כביכול, מחשבון טוויטר מזויף. ניתן לשים לב שחשבון הטוויטר, שכביכול שייך לונסה, הינו חשבון לא מאומת וחסר סימון ה"וי הכחול" שיש למפורסמים על מנת לאמת שאכן מדובר בחשבון אותנטי. יתרה מכך, ונסה מתחזקת עמוד אינסטגרם פעיל במיוחד עם אימות מלא, שאחריו עוקבים כ-10.4 מיליון אנשים. סביר מאוד להניח שבמידה והייתה רוצה לפרסם הודעה על מנת לסכל את השמועות, הייתה עושה זאת גם שם. סיבה נוספת לערעור על חשבון הטוויטר של בריאנט היא שהוא נפתח רק ב-30 בינואר - הרבה אחרי מותו.

אמש (שני) הופץ ברשתות החברתיות דיווח כוזב הנחתם על ידי רשת BBC כביכול, לפיו ונסה שמה קץ לחייה בעקבות ההתמודדות עם מות בעלה ובתה. על פי ה"דיווח", שהתברר מהר מאוד כתעלול פוטושופ אכזרי במיוחד, בריאנט סבלה בימים האחרונים מדיכאון קשה, התקשתה לקום מהמיטה, והתאבדה באמצעות נטילת משככי כאבים בכמות אדירה.

דיווח שקרי על מותה של ונסה בריאנט. מתוך טוויטר, צילום מסך
הדיווח על מותה של ונסה בריאנט/צילום מסך, מתוך טוויטר

"אני בחיים! אל תמציאו בדיות. לעולם לא אתאבד כי יש לי את הבנות שלי שזקוקות לי בחיים שלהן", נכתב בחשבון הטוויטר, לצד תמונות שלה עם קובי וג'יג'י. זאת לאחר שהתפשטות השמועות גברה יותר ויותר ביממה האחרונה. "אני ובנותיי רוצות להודות למיליוני האנשים שהפגינו תמיכה ואהבה ברגע הקשה הזה", ציינה. "תודה על התפילות, אנחנו זקוקים לכל אחת מהן. תהנו מכל רגע במחיצת יקיריכם ואהוביכם, כי אף פעם אי אפשר לדעת מתי הם יילכו מאיתנו. תעבירו את המסר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully