וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים בטינדר? המתכנת הגאון שהמציא את התוסף שכל משתמש חייב

5.2.2020 / 8:46

רוברט וינטרס, מתכנת מבלגיה החליט שנמאס לו להשקיע שעות על שיחות בטינדר. וינטרס התבסס על תוכנה קיימת שהייתה ברשת ועשתה עבורו את ההתאמות בצורה אישית לפי טעמו. אך לא הסתפק בכך, ושדרג את התוכנה שתדבר במקומו. בשעת השיא דיווח, התוכנה ניהלה 200 שיחות בו - זמנית!

חופרות - למחוק או לא למחוק (את הטינדר): מתי ואיך תבררי את סטטוס היחסים שלכם/מערכת וואלה!

האם זאת ההרחבה המושלמת לטינדר? רוברט וינטרס, מתכנת מבלגיה, החליט לשדרג תוכנה קיימת על מנת ליצור הרחבה חדשה עבור אפליקציית הדייטינג, על מנת "לייעל אותה". וינטרס התבסס על פיתוח קיים של ג'פרי לי, מדען נתונים בחברת "DoorDash". האלגוריתם שפיתח לומד את העדפות המשתמש ויודע אילו אנשים לאשר באפליקציה ואילו לא. התוכנה שבנה אישרה בכל יום כ-100 פרופילים. וינטרס אף לקח את ההרחבה הזו צעד אחד קדימה ולימד אותה לדבר עם משתמשים בצורה בסיסית. למעשה, הבוט שפיתח ניהל 200 שיחות בו-זמנית. לצערו של המתכנת המוכשר, בטינדר עלו על הטכנולוגיה במהירות, וחסמו את הפרופיל שלו מהפלטפורמה.

ג'פרי לי, שכאמור היה הראשון לעבוד על האלגוריתם, השתמש בו עבור מחקר אישי על מנת לשפר את החוויה שלו בהיכרויות דרך הרשת. "דיברתי עם הרבה חברות המפעילות אפליקציות להיכרויות, והאלגוריתם זכה לתגובות מאוד חיוביות", אמר לאתר Mashable. "עם זאת, אם לבחור אין פרופיל טוב, הכלי לא יעזור לו במיוחד", אמר. לי אימן את הטכנולוגיה על ידי תוכנה בשם "Date - A Miner". אותה תוכנה קיבלה נתונים שהוגדרו מראש על ידי גוגל תמונות, וכך היא בחרה את ההתאמות הרלוונטיות. בתמונה שפרסם הממחישה את האלגוריתם המתוחכם בפעולה, ניתן לראות שהוא אפילו העניק אחוזי "דיוק" ו"חיזוי" להתאמה שמצא, כך שהמשתמש זכה לקבל דירוג נוסף.

פורפילים טינדר. טינדר, אתר רשמי
פרופילים בטינדר/אתר רשמי, טינדר

את הבוט פיתח לי לפני שנתיים, אך נראה כי בחודשים האחרונים המפתח וינטרס הרגיש שהוא צריך "חיזוק", והוריד את הקובץ של לי, שהועלה ל-GitHub, פלטפורמה לשיתוף קבצי קוד בצורה חופשית ופומבית. התוכנה של לי זכתה לשדרוג מצדו של וינטרס שסיפר: "ברגע מסוים הבוט ניהל 200 שיחות בו - זמנית. אני חושב שטינדר זיהו את זה ופשוט חסמו אותי מהפלטפורמה בגלל השימוש בו".

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully