וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס מתעדכנת באנדרואיד: תאפשר צפייה באיכות גבוהה לצד חסכון בחבילת הגלישה

6.2.2020 / 12:30

משתמשי אנדרואיד ונטפליקס? יש לנו בשורה בשבילכם. שירות הסטרימינג הגדול בעולם הודיע היום כי יתמוך מעתה בפורמט חדש, שיאפשר חסכון משמעותי בחבילת הגלישה, מבלי להתפשר על איכות התוכן. הפורמט זמין כבר עכשיו על ידי הפעלתו באפליקציית נטפליקס

טריילר "בוג'ק הורסמן" עונה 6 חלק ב'/נטפליקס

בוידאו: טריילר לעונה השישית של בוג'ק הורסמן

נטפליקס הכריזה היום (חמישי) על מעבר להזרמת תכני הוידאו שלה בפורמט החינמי AV1, שאומר בין היתר, חיסכון בחבילת הגלישה ללא התפשרות על איכות הוידאו. עקב היותו יעיל יותר בהרבה מהפורמט הקודם בו נטפליקס השתמשה, תכנים שתצפו בהם בפלטפורמה, לרבות תכנים ברזולוציה גבוהה או עם תמיכה ב-HDR, יתנגנו באופן חלק יותר גם אם מהירות האינטרנט שלכם איטית במיוחד. עם זאת, נטפליקס הדגישו שכרגע רק כמות מסוימת של תכנים יתמכו ב-AV1, וכי היא צפויה לשדרג את שאר התכנים בעתיד.

חשוב לציין כי הצפייה בפורמט החדש תתאפשר, לפחות בהתחלה, אך ורק במכשירי אנדרואיד. למעשה, כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להפעיל אותו זה להיכנס להגדרות האפליקציה, ללחוץ על "Cellular Data Usage" ואז להפעיל את פונקציית ה-"Save Data". עם זאת, נטפליקס הדגישה כי היא מתכננת להביא את הפורמט גם לכל שאר המכשירים התומכים בשירות, לרבות מחשבים, טלוויזיות, סטרימרים ומכשירי אפל. AV1 הוא היורש לפורמט הקודם שבו נטפליקס השתמשה, VP9, שנוצר על ידי הברית למדיה פתוחה - אותה הקימו יחדיו נטפליקס, גוגל, אינטל, אמזון, סיסקו, מיקרוסופט וחברות נוספות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
צפייה בנטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

כמו כן, ענקית הסטרימינג, שלה כ-160 מיליון מנויים ברחבי העולם, מקווה להרחיב את את השימוש ב-AV1, כך שבעתיד תוכל לשתף פעולה גם עם יצרניות חומרה לתמיכה בו באופן מקיף יותר, ובין היתר יוביל לחיסכון בתעבורת הגלישה וצפייה באיכות גבוהה יותר. עוד אתר סורי עמד שמשתמש כבר בפורמט החדש הינו יוטיוב, שאימץ כבר בספטמבר 2018 את ה הטכנולוגיה. עם זאת, התכונה נתמכת ביוטיוב עד רזולוציה של 480 פיקסלים, וזאת כי למרות שהפורמט מציע יעילות גבוהה יותר, זה מגיע במחיר של כוח חישובי גדול בהרבה מקודמיו.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully