וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד חגיגות ה-15: אפליקציית המפות של גוגל מתעדכנת

7.2.2020 / 7:19

אפליקציית הניווט הפופולרית של גוגל, "גוגל מפות", חוגגת 15 שנים להשקתה ומעל למיליארד משתמשים פעילים. לכבוד החגיגות, האפליקציה מתעדכנת עם כמה פיצ'רים חדשים, שיהיו זמינים החל מהיום עבור משתמשי אפל ואנדרואיד

שירות הטיולים החדש של גוגל/עריכת וידאו:ניר חן

אפליקצית הניווט הפופולרית של גוגל חוגגת 15 שנים ולכבוד החגיגות, גוגל חושפת נתונים חדשים ומעדכנת את האפליקציה. האפליקציה מאפשרת ניווט מנקודה א' לנקודה ב', לרבות מציאת מקומות חדשים, שיעזרו להכיר טוב יותר את הסביבה, ואף להשלים משימות יומיומית וסידורים שונים. בגוגל משתפים כי לאפליקציה מעל למיליארד משתמשים פעילים, וכ-200 מיליון מקומות ובתי עסק. עוד לכבוד החגיגות, האפליקציה זוכה לעדכון עם פיצ'רים חדשים שהגיעו על בסיס משובים מהמשתמשים.

החל מהיום, גוגל תעדכן את האפליקציה במערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS עם עיצוב חדש שכולל חמש לשוניות: "בסביבה" שבה ניתן למצוא מידע, דירוג וביקורות על כ-200 מיליון בתי עסק ומקומות ברחבי העולם. "מדי יום", שם ניתן להגיע ליעד בדרך היעילה ביותר לרבות עם רכב, אופניים או בתחבורה ציבורית. ניתן להגדיר את מסלול הנסיעה היומי וליהנות מעדכוני תנועה בזמן אמת, שעת הגעה ודרכים חלופיות. "נשמרו", תאפשר לשמור מקומות שתרצו לבקר, או לצפות במקומות שאחרים שמרו, על מנת לתכנן את החופשה או מקומות שחייבים לבקר. "תוכן חדש", בה ניתן לשתף בקלות מידע כמו רחובות וכתובות, דירוג בתי עסק ותמונות. ובלשונית "עדכונים" ניתן למצוא את המקומות הטרנדיים ביותר, ואף לפנות ישירות לבית העסק.

גוגל מפות 5 לשוניות. יח״צ,
עיצוב חדש שכולל חמש לשוניות שישפרו את החוויה באפליקציה./יח״צ

בגוגל שיתפו כי כל העדכונים נעשו הודות לנוסעים שבחרו לשתף את החוויה. "אם גם אתם רוצים לתרום לנוסעים עתידיים, מחכה לכם סקר קצר בתוך המפות, על הנסיעות האחרונות בתחבורה ציבורית. העדכונים הללו יהיו זמינים בהדרגה למשתמשים ברחבי העולם החל מחודש מרץ", אומרים בגוגל. עדכון נוסף שהגיע, הוא ה-Live View שיראה את המרחק המדויק למקום ואת הוראות הניווט אליו על גבי תמונה של הסביבה בה אתם נמצאים.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully