וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות וירוס הקורונה: נינטנדו מדווחת על שיבושים באספקת הקונסולות

7.2.2020 / 7:46

וירוס הקורונה גבה מאות קורבנות בסין, כשבמעצמה הקומניסטית עשרות מיליוני אנשים נמצאים בהסגר. כעת נינטנדו מדווחת על שיבושים באספקת הקונסולות ביפן, מדינת הבית, לרבות שיבושים באספקת אביזרים. רק בשבוע שעבר הכריזה על קונסולה במהדורה מיוחדת, שבשלב זה נדחתה

יח"צ - חד פעמי

נינטנדו הודיעה ללקוחות בשוק הבית ביפן, כי ייצור ומשלוחי הקונסולה, לרבות האביזרים, עשויים להידחות בעקבות השפעת וירוד הקורונה. רק בשבוע שעבר, השיקה מהדורה מיוחדת לקונסולת ה-Switch, וכעת ההזמנה המוקדמת נדחתה מיום לשבת מועד לא ידוע. החברה הצטערה על כך בפני הצרכנים, והבטיחה כי היא תמשיך לעקוב אחרי הסיטואציה ולעדכן את הצרכנים. נינטנדו התייחסה באופן ספציפי למשלוחים שביפן, מאחר ואותן קונסולות מיוצרות בסין, כך שלא ברור אם המלאי לשאר העולם לרבות ישראל, יפגע.

בשנה שעברה נינטנדו ציינה כי היא החלה לגוון את שרשרת האספקה, ולהשתמש במפעלים בדרום מזרח אסיה, במיוחד עבור השוק האמריקאי, ששם היא מעדיפה להימנע מתעריפי ייצור גבוהים. על פי דיווחים בעולם, רוב הקונסולות של נינטנדו מיוצרות על ידי Foxconn, מפעל סיני שאחראי גם על יצור האייפונים. אותו מפעל נסגר בעקבות מגפת הקורונה וצפוי להישאר סגור לשבוע הקרוב. עוד הודיעה נינטנדו כי השקת האביזר המדובר, ה-Ring Fit Adventure, ביפן צפויה להידחות, כשמועד ההשקה בשלב זה לא ידוע.

ארגון הבריאות העולמי הכריז על מצב חירום בשבוע שעבר, ונעשים מאמצים לפתח חיסון מפני הווירוס, שגרם לנזקים כלכליים כבדים לסין. מדינות בעולם לרבות ישראל וארצות הברית, הודיעו כי לא יכניסו אל שטחיהן אנשים ששהו בסין, למעט אזרחי המדינות וגם הם כפופים לבידוד. עוד דווח לאחרונה כי גם ייצור האייפון החדש עשוי להידחות, שכן גם הוא נעשה במפעלי פוקסקון.

  • עוד באותו נושא:
  • נינטנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully