וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-399 שקלים: חברת האוס אוף מארלי משיקה אוזניות חדשות

חברת האוזניות האוס אוף מארלי חוגגת 75 שנים להולדתו של בוב מארלי, אגדת הרגאיי ומשיקה את האוזניות החדשות לשנת 2020. בקולקציה ניתן למצוא: אוזניות אלחוטיות (True Wireless) עם טכנולוגיית ביטול רעשים אקטיבית ועוד

חברת האוזניות House of marley מכריזה על קולקציית 2020, כשהיא ממשיכה להוביל את נושא הקיימות והמודעות לשמירה על הסביבה, לצד עליונות טכנולוגית ועיצוב בלתי מתפשר. החברה מכריזה על מגוון רחב של אוזניות חדשות, העושות שימוש בין היתר בטכנולוגיות ביטול רעשים אקטיבית, אוזניות קשת עם חיי סוללה של 24 שעות ואוזניות אלחוטיות (True Wireless). רואן מארלי, הבן של בוב מארלי, מייסד המותג: "אנו מציינים היום את יום הולדתו ה-75 של בוב מארלי בהשקת קולקציה חדשה הממשיכה לשמור אמונים לערכים של איכות, דאגה לסביבה ואחריות קהילתית - מסרי האחדות והקהילה של בוב מארלי ומורשתו".

בין הדגמים שהחברה השיקה, ניתן למצוא את ה-Redemption ANC, אוזניות נטולות חוטים (True Wireless), עם תמיכה בביטול רעשים אקטיבי, מארז הטענה וחיי סוללה ארוכים במיוחד. האוזניות תומכות בקישורית בלוטות' 5 המבטיחה טווח קליטה מרבי, לצד חיי סוללה ארוכים יותר, לרבות הטענה מהירה, כשעשר דקות הטענה מספקות שעתיים וחצי של חיי סוללה. עוד הן עמידות מפני זיעה ומים. האוזניות מספקות 5 עד 7 שעות הפעלה, כשהכיסוי מספק עוד 15 עד 20 שעות חיי סוללה.

האוס אוף מארלי אוזניות אלחוטיות. יח״צ,
האוזניות החדשות של האוס אוף מארלי עם סינון רעש אקטיבי./יח״צ

אוזניות הדגל, ה-Exodus מגיעות עם סינון רעשים אקטיבי והינן אוזניות קשת. האוזניות מתמקדות באיכות שמע ברמה גבוהה, לצד ביטול רעשים אקטיבי. האוזניות מאפשרות חיי סוללה ארוכים של 35 שעות, הטענה מהירה ועיצוב מתקפל המתאים לטיולים. מחיר האוזניות עומד על 990 שקלים, כשהן זמינות לרכישה בחנות הדגל של האוס אוף מארלי. האוזניות הזולות ביותר בסדרה, הינן ה-Positive Vibration XL, אוזניות קשת המציעות חווית שמע מתקדמת, ומגיעות עם חיי סוללה של 24 שעות. האוזניות נמכרות במחיר של 399 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully