וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראוטר שישים סוף לבעיות הקליטה בבית ועוד: המבצעים השווים ביותר באמזון

17.2.2020 / 9:32

בלנדרים בחצי המחיר מבישראל, כבלים איכותיים לאייפון וראוטר שישים סוף לבעיות הקליטה בבית: באמזון, אתר הקניות הגדול בעולם, לא חוסכים במבצעים שווים מדי יום, ועם המשלוח החינמי בהזמנות מעל 49 דולרים, קשה מאוד לסרב להצעות המשתלמות. סיכמנו את המבצעים השווים ביותר

צלמים זמניים מורשים

בסרטון: חנות אמזון בניו יורק

ביממה האחרונה מטבעות החוץ נחלשו מעט, והם כבר זמן רב נמצאים בשפל שלא נראה מזה שנים רבות. הדולר עומד על 3.43, הליש"ט על 4.47 והאירו על 3.72. עבור הצרכנים הישראלים שלא מייצאים סחורה לחו"ל, מדובר בחגיגה ובצדק. תוסיפו לזה את המבצעים המשתלמים שזמינים באמזון וכעת גם את המשלוח החינמי לישראל בהזמנות הגדולות מ-49 דולרים, ובכלל מדובר בחיסכון משמעותי. אז לאלו שלא יזדמן להם לבקר בארצות הברית או אנגליה בזמן הקרוב, הודות לאמזון ושירותי המשלוחים כמו DealTas, תוכלו ליהנות מהשערים הנמוכים והמבצעים גם מישראל. על מנת ליהנות משער באמת נמוך ועם כמה שפחות עמלות, וודאו שאתם משתמשים בכרטיס אשראי בעל עמלת ההמרה הנמוכה ביותר שיש ברשותכם, או לחילופין הצטרפו למועדון שמקנה עמלת המרה נמוכה. עוד חשוב לשים לב כי אתם רוכשים באמזון במחירים המקומיים ולא מבצעים את ההמרה של המוצעת לשקלים.

עוד חשוב לשים לב שחברות לדוגמת Ushops ו-DealTas יכולות לספק לכם כתובת אמריקנית במידה ואין משלוח לישראל. את המוצרים תהיו חייבים לשלוח למחסני החברות, וכשהם יגיעו, תקבלו הודעה ותתבקשו לצרף חשבונית. החישוב של עלויות המשלוח והמע"מ יעשו לפני שהמוצר מגיע לישראל, כך שלא צפויות הפתעות, והתשלום יתבצע כבר מראש. זכרו שבהזמנות בסכום של 75 דולרים ומעלה, תצטרכו לשלם מע"מ, ועל מוצרים נבחרים, תצטרכו לשלם גם מסים. כמו כן, במידה ואינכם רוצים לשלם על מנוי פריים ואתם רשומים חדשים לשירות, זכרו לבטל אותו לאחר חודש, אחרת אמזון תתחיל לגבות מכם כסף.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

כדי להצטרף לאמזון פריים בצעו את הפעולות הבאות: אם אתם כבר מנויים, לחצו בצד ימין על Account & Lists ואחר כך בחרו ב-Your Account. שם יפתח לכם חלון חדש ובצד ימין למעלה, בין כל האייקונים, תמצאו אייקון של קופסה כחולה עם הכיתוב "Prime". לחצו עליו ובמסך שיפתח, תוכלו להצטרף למנוי ה-Prime השבועי החודשי או השנתי. בכל רגע, תוכלו לבטל את המנוי החודשי או השבועי. במידה ואתם בזה הרגע פותחים חשבון, במהלך תהליך ההרשמה אמזון תציע לכם להצטרף לפריים. בעזרתו של בני בוחניק, מנהל קבוצת כזה אני רוצה! I Need it, הבאנו לכם את המבצעים המשתלמים ביותר.

בלנדר של חברת Vitamix

הבלנדרים של חברת Vitamix נחשבים לבין הטובים ביותר בשוק, ובישראל נמכרים בסכומי ענק שיכולים להגיע בקלות לכמה אלפי שקלים. כעת, דגם ה-Explorian של החברה, מוצע באמזון בכ-30 אחוזי הנחה. הבלנדר מציע מגוון רחב של מצבים, ביניהם מצב פעימה, המאפשר לטחון מזון במהירות משתנה. עוד הבלנדר מאפשר ניקוי פשוט ויסודי בלחיצת כפתור, על ידי שימוש בסבון כלים ומים חמים. תוכלו לקנות אותו ממש עכשיו תמורת כ-298 דולרים עם משלוח עד לישראל, שהם כ-1,022 שקלים.

לרכישה לחצו כאן

בלנדר של חברת Vitamix. אמזון, צילום מסך
בלנדר של חברת Vitamix/צילום מסך, אמזון

ראוטר Mesh

יש לכם בית גדול וראוטר אחד לא מצליח לספק קליטה מספיקה טובה לכולו? כדאי שתכירו את טכנולוגיית Mesh. הטכנולוגיה מצליחה לפתור את מה שהראוטרים האחרים מתקשים: היא מאפשרת טווח קליטה רחב, כמות משתמשים גדולה, ומתגברת על הקליטה החלשה. מדובר בפתרון שהוא הרבה יותר טוב ומתקדם ממגדיל טווח. הראוטר של הראוטר של TP-LINK מסדרת M5 יעלה בישראל 1,100 שקלים ואילו באמזון תוכלו לרכוש אותו ב-669 שקלים בלבד. מדובר בסט של שלישייה, כשראוטר אחד הינו הראשי, והשניים האחרים משמשים כמגדילי טווח. כל יחידה תומכת בתקן AC העדכני, ובמהירות מקסימלית של 1,300 ביט לשניה. כך שאם יש לכם אינטרנט סימטרי, תוכלו ליהנות מהמהירות הגבוהה גם באמצעות הראוטר. לרכישה לחצו כאן.

ראוטר Mesh. אמזון, צילום מסך
ראוטר Mesh/צילום מסך, אמזון

סטרימר של שיאומי

הסטרימר של שיאומי נחשב לאחד מהסטרימרים הפופולריים ביותר, וזאת בשל השילוב המושלם בין חומרה מתקדמת ומחיר נמוך. הסטרימר מגיע עם תמיכה מלאה ברזולוציית 4K ב-60 פריימים לשנייה ו-HDR, 2 גיגה זיכרון ראם, די והותר לסטרימרים, 8 גיגה של זיכרון פנימי וכאמור, מערכת ההפעלה Android TV. מבחינה ויזואלית, המכשיר קיבל רענון לעומת הדור הקודם, כשהשלט כולל שלושה כפתורים שיקלו על החוויה בממשק: כפתור לעוזרת הקולית של גוגל, כפתור Live TV להצגת שידורים חיים וכפתור נטפליקס ייעודי. הסטרימר נמכר במחיר של 55 דולרים, כלומר 188 שקלים, ומדובר במחיר נמוך משמעותית, כשבארץ הוא נע בין 230 ל-350 שקלים.

לרכישה לחצו כאן

סטרימר של שיאומי. אמזון, צילום מסך
סטרימר של שיאומי/צילום מסך, אמזון

סט צלחות של חברת קורל

הצלחות של חברת קורנינג, נחשבות לצלחות החזקות בעולם. רק כדי להבין את "הטכנולוגיה", אותה חברה מייצרת גם ציפוי זכוכית שמגן על מרבית מהסמארטפונים. מאז קורנינג מכרה את החטיבה לחברת Corelle ואותן הצלחות שמרו על העמידות ועל היוקרה. בישראל ניתן למצוא את סט הצלחות ב-684 שקלים ואילו באמזון תוכלו למצוא את הצלחות במחירים שמתחילים החל מ-300 שקלים עם משלוח עד הבית. לרכישה לחצו כאן.

סט צלחות של חברת קורל. אמזון, צילום מסך
סט צלחות של חברת קורל/צילום מסך, אמזון

בגדי חברת היינס

חברת הביגוד היינס האמריקאית, נמכרת בישראל מזה שנים רבות ומציעה בגדים זולים במיוחד ואיכותיים. ברשימה ניתן למצוא בעיקר בגדי ספורט ובגדים ליום - יום, לתינוקות, ילדים ומבוגרים. בחנות באמזון ניתן למצוא חולצות החל מ-7 דולר, עם משלוח חינם במידה ותגיעו לסל קניות של מעל ל-49 דולרים. לחנות המלאה לחצו כאן.

בגדי חברת היינס. אמזון, צילום מסך
בגדי חברת היינס/צילום מסך, אמזון

מכונת גילוח של פיליפס

פיליפס נחשבת למובילה בתחום מוצרי הטיפוח לגברים, עם היצע מכונות גילוח מרשים במיוחד, במחירים זולים ונגישים. סדרת 7000 מציעה מוצרי טיפוח לשיער, לגוף, לרבות פנים, אוזניים וזקן. המכונה מגיעה עם 23 אביזרים שמתאימים לכל חלק בגוף. מכונת ה-MG7750 הינה אלחוטית, עמידה למים ומספקת זמן סוללה של 5 שעות. עוד היא תומכת בטכנולוגיית "חיתוך כפול", שכוללת פי שניים להבים חדים, שלטענת פיליפס לא דורשים החלפה במהלך השלוש שנים הראשונות. המכונה נמכרת ב-55 דולרים בלבד, כלומר 185 שקלים. עוד היא משתתפת במבצע משלוחים בחינם, ומחירה מתחת ל-75 דולרים, כך שהמחיר הסופי הינו 185 שקלים עד הבית. לרכישה לחצו כאן.

מכונת גילוח של פיליפס. אמזון, צילום מסך
מכונת גילוח של פיליפס/צילום מסך, אמזון

שקיות לאיסוף צרכי הכלב

בעלי כלבים? המבצע הבא בשבילכם. אי איסוף צרכי הכלב עשוי להסתכם בקנס בגובה של מאות שקלים, ובעיקר ללכלך את הסביבה שלכם ושל השכנים. עיריות ברחבי ישראל הציבו מתקנים עם שקיות, אך הן לא תמיד מלאות ולא מדובר בפיתרון שבאמת אפשר להסתמך עליו. באמזון תוכלו למצוא 810 או 900 שקיות במחיר של 52 או 56 שקלים בלבד. השקיות מחולקות ל-54 חבילות, כשבכל חבילה 15 שקיות. עוד הן מגיעות עם מתקן ייעודי לחגורת הכלב. לרכישה לחצו כאן.

כבלים לאייפון מבית אמזון

אפל יצרנית הסמארטפונים היחידה שלא תומכת בכבלים מסוג Type-C, התואמים לכל סמארטפון שיצא בשנתיים האחרונות. באפל החליטו לעבוד באמצעות תקן עצמאי, ה-Lightning. מדובר בחיסרון, מאחר ומדובר בכבלים יקרים במיוחד, שכן הם דורשים תקן שכדי להשתמש בו היצרניות נאלצות לשלם לאפל עבור האישורים. כבל מקורי של אפל נע בין 100 ל-120 שקלים, אך כעת ניתן למצוא כבלים מתוצרת אמזון שנמכרים במחיר של 40 דולרים ל-12 יחידות, כלומר 11 שקלים לכבל אחד. מדובר במבצע משתלם לכל בעל אייפון. לרכישה לחצו כאן.

כבלים לאייפון של אמזון. אמזון, צילום מסך
כבלים לאייפון מבית אמזון/צילום מסך, אמזון

מוצרי כביסה

מוצרי הטואלטיקה בישראל, בדגש על מרככי הכביסה, וטבליות הכביסה. בארצות הברית לעומת זאת, המצב שונה לגמרי וניתן למצוא כדוריות בישום לנור ב-35 שקלים בלבד ל-400 גרם, כשבארץ אותן כדוריות נמכרות ב-40 שקלים לחצי מהכמות. עוד ניתן למצוא קפסולות 81 של Tide ב-70 שקלים, ועוד. המוצרים משתתפים במבצע משלוחים חינם לישראל. לרכישה לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully