וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תוכלו למצוא תמונה שצילמתם באייפון בלחיצת כפתור

18.2.2020 / 11:00

המצלמה בסמארטפון הפכה בשנים האחרונות לאמצעי הצילום העיקרי שלנו. למעשה, דיווחים מצביעים על כך שהאייפון של אפל הוא המכשיר הפופולרי ביותר בעולם לצילום. בדיוק בגלל זה, אפל הוסיפה את האפשרות לחפש תמונות בגלריה לפי מילת חיפוש. כך תשתמשו בה

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

מסתבר שיש טריק פשוט מאוד למציאת איזו תמונה שתרצו באפליקציית הגלריה באייפון. לכולנו יש ככל הנראה מאות, אם לא אלפי תמונות שצילמנו בגלריה. למעשה, המצלמה היא אחת מהתכונות החשובות והבולטות ביותר שלוקחים בחשבון בעת קנייה של סמארטפון חדש. הכרזות אחרונות, כמו מכשירי האייפון 11 וכן מכשירי הדגל החדשים של סמסונג, התבלטו בשיח ארוך על המצלמות החדשות שהן משלבות. כך, תוך כמה שנים בלבד, הסמארטפון שלנו הפך למכשיר הצילום הפופולרי ביותר בעולם, כשמכשירי האייפון נמצאים בראש הרשימה. לכן, בסבך התמונות הזה, מאוד קשה למצוא אחת ספציפית.

בדיוק עבור מקרים כאלו, אפל שקדה בעבודה גם על אפליקציית גלריה מתוחכמת, המאפשרת, בדומה לזו של גוגל, חיפוש מלא של תמונות על פי מילות מפתח. כך למשל תוכלו לחפש מילים כמו "כלב", "חתול" או "גבינה" ואפילו אירועים ומיקומים שונים ברחבי העולם על מנת למצוא את כל התמונות שצולמו באזור הזה: "אפליקציית התמונות יכולה לזהות את הזמן והמיקום של תמונה מסוימת ולהצמיד אותה באופן אוטומטי לאירוע על ידי חיפוש ברשת". התכונה הזו חשובה במיוחד אם חפצתם למצוא תמונה שצילמתם לפני כמה שנים ואינכם מוצאים אותה וכפי שתראו, מאוד קל להשתמש בה. עוד חשוב לציין שבאפל מבטיחים שכל הליך עיבוד המידע מתבצע על כל אייפון בנפרד, ועל כן, שום תמונה אישית לא נשלחת לשרתי אפל, מחוץ לגבולות זיכרון המכשיר.

אייפון 11 פרו מקס - הצצה ראשונה. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
האייפון 11 פרו/מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

כך תעשו זאת

תכונת החיפוש מתאפשרת על ידי אלגוריתם מתוחכם של אפל, שתוכנן לזהות סצנות ואובייקטים בכל התמונות שצולמו באמצעות למידת מכונה. לכן, במידה וצילמתם תמונה של הכלב שלכם, האלגוריתם יזהה זאת ויתייק את התמונה באופן אוטומטי וחבוי תחת מילת החיפוש "כלב". כדי לעשות שימוש בה, פתחו את הגלריה באייפון שלכם, לחצו על כפתור החיפוש בצד ימין למטה (זה עם זכוכית המגדלת) ובתיבת הטקסט חפשו כל מילה בעלת קשר לתמונה שאתם מנסים למצוא. לאחר החיפוש, האפליקציה תציג את רשימת התמונות המתאימות למילת החיפוש שבחרתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully