וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של גוגל לאייפון: הפיקסל 5 דלף וברשת זועמים

18.2.2020 / 13:00

שמונה חודשים לפני ההשקה, ונראה כי תמונה ראשונה של הסמארטפון פיקסל 5 מבית גוגל דלפה לרשת. מדובר בתמונה של גב הסמארטפון, ולמרות התמונה המצומצמת לכאורה, משתמשים בעולם זועמים על העיצוב השנוי במחלוקת

צילום מסך

מזה ארבע שנים שגוגל מייצרת את מכשירי הפיקסל, ומדובר בסמארטפונים מבוססי אנדרואיד שמגיעים עם ממשק נקי לחלוטין וזוכים לעדכונים לפני כולם. בעוד שנראה כי ההשקה של הדור החמישי בסדרה תהיה רק באוקטובר, נראה כי תמונות באיכות גבוהה של מה שנראה הפיקסל 5 XL דלפו לרשת. התמונות פורסמו אצל היוטיובר Front Page Tech שפרסם "הצצה ראשונה לסמארטפון". בשלב זה רק התמונה האחורית של הסמארטפון הודלפה לכאורה, אך גם התמונה הזאת זכתה ללא מעט תגובות, בעיקר שליליות של משתמשים שקיוו כי הסמארטפון לא יושק בעיצוב שהודלף.

בתמונות ניתן לראות כי בגב הסמארטפון מערך צילום אחורי שעוצב בצורת האות U, ובפנים שלושה חיישני צילום כשאחד מהם לפי השמועות, הינו חיישן בעל עדשה רחבה, תכונה שמשתמשים רבים ביקשו מזה שנים כי גוגל תשלב, ולמעשה תיישר קו עם סמסונג, LG ואפילו אפל. המדליף הסדרתי OnLeaks צייץ בטוויטר תמונה של הפיקסל 5 וכתב "אין מצב! יוצר על ידי גוגל" ואימוג'י צוחק. עוד דווח כי מתכנתים מצאו עדויות ראשונות לסמארטפון החדש של גוגל בתוך קוד המקור של אנדרואיד. האזכורים לא מרמזים הרבה אודות הסמארטפונים, שכן גוגל עשויה לשחרר כמו שנים קודמות את ה-Pixel 5 וה-Pixel 5XL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully