וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גורם למחשבים לקרוס": אם יש לכם את העדכון הזה, הסירו אותו מיד!

18.2.2020 / 17:00

משתמשים במחשב שמריץ את מערכת ההפעלה ווינדוס? כדאי שתשימו לב. העדכון האחרון שהופץ למערכת ההפעלה גורם למחשבים ברחבי העולם להיתקע ולקרוס. מיקרוסופט מאז הסירה את העדכון מהמערכות שלה, אך אם עדכנתם את המחשב שלכם לאחרונה, כדאי שתבדקו אותו. כך תעשו זאת

צילום מסך

העדכון האחרון של מיקרוסופט גורם למחשבים ברחבי העולם להיתקע ולקרוס בעת ניסיון להפעיל אותם, אבל זה רחוק מלהיות החלק הכי גרוע בו. מי שכבר התקין את העדכון החדש כנראה יצטער לגלות שהמחשב ימנע ממנו התקנה של עדכונים עתידיים. העדכון, ששמו KB4524244, בכלל הופץ למשתמשים על מנת לפתור בעיות אבטחה והוא נחשב לאיזוטרי מאוד ביחס לשאר העדכונים שמיקרוסופט משחררת. עם זאת, כשבוע לאחר ששוחרר באופן רשמי לקהל המשתמשים, הדיווחים לא הפסיקו להגיע בטענה שמערכת ההפעלה ווינדוס גורמת לתקיעות פתאומיות וקריסה כוללת.

במיקרוסופט הודו שמדובר בעדכון בעייתי ומאז הפסיקו להפיץ אותו, כדי להימנע מהתקנתו על מחשבים נוספים. נוסף לכך, בחברה הדגישו שכל המשתמשים שכבר עדכנו את המחשב שלהם ימהרו להסיר אותו דרך לוח הבקרה וימתינו לשחרור גרסה מעודכנת בעתיד הקרוב. כאמור, על פי מיקרוסופט, KB4524244 נועדה לפתור כמה בעיות אבטחה מינוריות אך במקום זאת, משתמשים רבים דיווחו כי ההתקנה שלו נכשלה לחלוטין, או גרוע מכך, גרמה להקפאת המחשב ולבעיות בעת ניסיון לאתחל את מערכת ההפעלה. עוד נראה שגם איפוס מלא של המחשב זו אינה אופציה, שכן הוא גרם לתכונה הזו להפוך להפסיק לעבוד לחלוטין. ועל אף שמשתמשים כבר לא יכולים להוריד ולהתקין את העדכון הבעייתי, חשוב לשים לב שהוא אינו מותקן אצלכם במחשב ואם כן - להסיר אותו מיד.

ווינדוס 10 Windows מיקרוסופט. Getty, GettyImages
ווינדוס 10/GettyImages, Getty

כך תבדקו אם העדכון על המחשב שלכם

על מנת לבדוק אם העדכון הותקן בשבוע האחרון על המחשב שלכם, לחצו על כפתור ההתחל ולאחר מכן הקלידו "update history". בתוצאות בחרו ב"צפה בהיסטוריית העדכונים שלך" ובחלון החדש שנפתח בחרו ב"הסירו עדכונים". במידה ומצאתם ברשימה מהשבוע האחרון את "KB4524244", לחצו עליו והסירו אותו. לבסוף, בצעו הפעלה מחדש למחשב. במידה והעדכון לא הותקן על המחשב שלכם, ודאו שאתם מחכים לפחות כמה ימים לפני שאתם מנסים לעדכן את המחשב שלכם שוב. למרות זאת, אנחנו ממליצים תמיד לעדכן את המחשב לגרסה האחרונה ביותר ברגע שהיא זמינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully